|
| |
Romulus
|
Web-straat.be (ook via webstraat.eu of webstraat.com)
Binnenkort komt hij éindelijk online. Hou deze pagina dus in het oog, want ik verwacht dan wel comments, natuurlijk!
Om deze topic verder niet compleet nutteloos te maken, nog een paar van mijn andere werken/layouts:
Auviarts
Accurate
B&O Amersfoort (WIP)
The Minstrel Muse
Veel plezier, en geef gerust commentaar!
|
08/02/07 21:38
|
UNITY
|
mooi!
-zeer overzichtelijk
-duidelijk
-proper
|
08/02/07 21:47
|
Romulus
|
Geweldig, de server ligt plat precies. Zal sebiet wel opgelost zijn.
Edit: nevermind, 't is al gefixed.
Oh, bedankt, Unity.
|
08/02/07 21:49
|
DaysOfRegret
|
nice, mooie stijl, coding is niet tabelloos?
|
08/02/07 21:57
|
Romulus
|
Ik ben een vreselijke coder, gewoon omdat ik geen tijd heb om CSS en XHTML fatsoenlijk te bestuderen..
Zal er wel van komen, hoor, maar de enige zorg van mij is dat de sites in elke browser fatsoenlijk weergegeven worden, en dan is de code voor mij voorlopig minder van belang.
|
08/02/07 22:03
|
ilikebigbutts
|
Coding is juist de basis waar alles wordt aan opgehangen. Veel webdesigners (of mensen die zich graag zo noemen) denken dat webdesign vlug wat prullen & slicen in photoshop is.. Think again! Met wat basis html en css kan je toch al wat moois uit je mouw schudden, dus ik raad je aan om toch ff door te bijten en wat aan je coding te werken.
(dit is zeker geen persoonlijke aanval, je werkt op zich valt best wel mee)
|
08/02/07 22:25
|
d1rk
|
idd, code...
verder zijn de sites wel usable, maar veel stijl merk ik er toch niet in (gebruikers moet ge in de eerste 3 seconde overtuige om te blijve of ze klikke weg)
|
08/02/07 22:28
|
General
|
tziet er allemaal een beetje hetzelfde uit?
maar wel netjes
|
08/02/07 22:28
|
Romulus
|
@ilikebigbutts: Eigenlijk is dat juist wél waar web'design' omgaat. Dat is puur het grafisch aspect. Ik hou mij dan ook vooral bezig met het ontwerpen van logo's en layouts. Webdevelopers houden zich meer bezig met de code implementeren in de layout en coders zijn dan weer puur bezig met code.
Wat voor mij hét belangrijkste is dat mijn klant tevreden en is, en dat zijn site beschikbaar is via elke bekende browser (IE, Netscape, Firefox, Opera) en er uitziet zoals hij er uit moet zien in die bep. browsers. Dat het bij mij moet met een code die wat rommelig is, en wat overbodig, is niet zozeer mijn grootste zorg.
Over de comment "het ziet er wat hetzelfde uit", dat kán wel eens logisch zijn, aangezien Auviarts, Accurate en B&O op dezelfde leest geschoeid zijn, op speciale aanvraag. Accurate & Auviarts zijn zelfs van dezelfde opdrachtgever.
|
08/02/07 23:05
|
backtobass
|
logo's en layouts ontwerpen is grafisch design.
Webdesign is wel degelijk alle 2 aspecten volledig beheersen.
|
09/02/07 08:10
|
Romulus
|
Hij heeft nog gelijk ook:
"Web design is the design of web pages, websites and web applications using HTML, CSS, images, and other media. Web design is in contrast with web development, which includes web server configuration, writing web applications and server security. "
|
09/02/07 14:28
|
d1rk
|
muggezifters
neenee ze ^^
|
09/02/07 17:00
|
Romulus
|
De nieuwe Web-straat is bijna af, met wat geluk komt hij morgen online. Ik heb hem in de stijl van de flashintro voortgezet, hij is dus (grotendeels) in Flash. Ja, ik weet het, dat is "not done" tegenwoordig, maar ik ben een Flash-hoer.
|
10/02/07 17:01
|
suchadisaster
|
Ik vind de 3de site (die van B&O) persoonlijk de beste. De eerste twee lijken nogal veel op elkaar, maar ik vind het er wel goed uitzien!
Leuke effecten ook
Voila, dit was mijn mening (ook al maakt die niet veel uit)..
Oja : Ik vind de intro van web-straat.be echt geweldig!
|
10/02/07 20:53
|
Romulus
|
Dan ge je de volledige site echt helemaal te gek vinden.
Wordt tableless design, trouwens, met CSS.
Vanavond is hij garantie af!
|
10/02/07 20:56
|
Romulus
|
Web-straat
Hij's af!
Klein waarschuwingetje: in IE/Opera werken de Anchor links (nog) niet. Daar is het dus handmatig scrollen geblazen.
En laat zeker de intro/menu laden, het is het waard!
|
11/02/07 03:45
|
ravx
|
Ik denk dat er iets is mislukt! Allez.. Ik krijg alles op 1 pagina en ik moet zo naar rechts scrollen.. Of is da de bedoeling?
|
11/02/07 14:48
|
Romulus
|
Da's de bedoeling, maar da's blijkbaar niet in de smaak gevallen...
|
11/02/07 15:24
|
ravx
|
Mja, 'k vind het ook maar nix.. Allez, het toont ook nie echt. En elke keer terug naar menu gaan en zo.
|
11/02/07 17:58
|
Romulus
|
Er staat alvast een aanzet naar de nieuwe stijl op de site.
|
11/02/07 20:04
|
| | |