Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/04/14 04:56
Online: 3
Naam : 
           Login : 
 Help

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 3 )    »
drankspel

smoesmoe

kent iemand nog leuke drankspelletjes voor ne grote groep?
of gewoon leuke opdrachten?

het napke, pitjesbak kennek al.
21/02/07 20:00
FieldsOfAgony

Pisquiz.

Iedere keer je een juist antwoord hebt, moet je een beker water drinken.
Om de zoveel vragen mag je gaan plassen in een fles ('t zijn dus vooral de jongens die moeten drinken, voor 't gemak).
Op het einde van de quiz kijk je wie het meest geplast heeft en die wint.

:p
21/02/07 20:02
PINGUFAN

Neen
21/02/07 20:02
Nia

I never?

Dan zeg je om de beurt:
'Ik heb nog nooit... (bv. iemand een bloedneus geslaan).'
En dan moeten alle mensen die dat wel al hebben gedaan een ad fundum drinken.
Een soort waarheid (, durven of doen), maar dan met drank.

21/02/07 20:03
devilssnake

gewoon het bierspel (als da voor nen grote groep ga)

gewoon anders Tequila Suicide , als ge 2 rondjes kunt doen hadde nen straffe groep

21/02/07 20:04
Juno

Als het over alcohol drankspelletjes gaat:

Ik heb ooit zo eens eentje gespeeld waar ge 2 boeken kaarten voor nodig hebt, (als ge met meer dan 8 ofzo zijt hebde nog nen extra boek kaarten nodig):

Van 1 boek (o2 als ge met veel zijt dus) kaarten deelt ge aan iedereen 6 kaarten uit en die lest ge in een piramide (met de prentjes naar boven). En dan begint ge van de andere boek kaarten om te draaien. Hebt ge dezelfe op uw onderste rij liggen moet ge ne slok doen, op de tweede rij zijn 't 5 slokken ofzo, en uw bovenste kaart staat voor nen ad fundum.

Stom spelletje maar 't had zen effect wel ze amai.
21/02/07 20:05
smoesmoe

het bierspel? da ken ik niet.
en tequila suicide ook niet.
uitleg graag ;)
21/02/07 20:06
inezke

drieman

iedereen gooit om de beurt me 1 dobbelsteen, degene die 3 gooien zijn dieje ronde (of 2 rondes in ne kleine groep) den drieman. (voor de rest gebeurt er nog niks)

iedereen gooit om de beurt me 2 dobbestenen.
als 1 van de 2 dobbelstenen 3 is: 1 slok voor elke drieman (2 3'en = 2 slokken voor elke drieman)
dubbele ogen (2 x 1, 2 x 2, 2 x 3, ...): vrije slokken om weg te geven (bv. ge gooit 2 x 5 --> ge geeft aan meneer a 3 slokken, aan mevrouw b 5 slokken en aan meneer c 2 slokken. ge moogt ze ook allemaal aan ene persoon geven). hier kunde ne mens echt serieus me kloten :)
7 = ene slok voor de persoon links van u
8 = ene slok voor de persoon rechts van u
21/02/07 20:07
Zahra

ik heb mens erger je niet in drankversie,
ni da 'k snap hoe 't werkt,
'k had da voor mijn verjaardag gekrege :]
21/02/07 20:08
Highlife

de bierquiz en drieman zijn serieus gevaarlijk 8)

maar ines, gij zijt altijd zat :o
21/02/07 20:09
speelpleinfreak

Het spelletje van het kaboutertje: eiglijk hetzelfde als I never. Je zegt dus: ik heb nog nooit... EN al diegene die het al wel hebben gedaan moeten het denkbeeldige kaboutertje van hun glas halen en drinken, wie het kaboutertje vergeet moet ad fundum drinken.

Kaartje blaas: je legt een boek kaarten op een glas (te vullen naar keuze, mixen mag dus en je mag er zoveel of zo weinig in doen als je wil). Ieder moet om beurt minstens 1 kaart vh glas blazen. Wie ze er allemaal buiten 1 afblaast mag diegene die na hem komt laten drinken (ad fundum). Wie ze er allemaal afblaast moet drinken (ad fundum). Diegene die gedronken heeft mag het glas weer vullen en moet zelf eerst blazen (als je dus iemand hebt die er niets van kan of die al erg dronken is en bijgevolg ze er altijd allemaal afblaast mag hij de hele avond alleen drinken :p )
21/02/07 20:10
smoesmoe

hej nickske dimmen e :)
ce n'est pas vrai.
ja ma we gaan op wiekent dees wiekent en ja, we kunne ni cantusse, dus we hebbe is zin in iets anders.
21/02/07 20:11
Silleke

Elke keer als ge ja of nee zegt moete drinke .... blijfde wel bezig Ún wordt een vet zat feesje :p
21/02/07 20:15
devilssnake

bierspel is gewoon een echt gezelschap spel.

hedde ook nog kaartje blaas

bier poker..

inzetten , en bij verlies uw inzet opzuipen
21/02/07 20:17
ToiletCleaner

het zottekesspel

benodigdheden, een spel kaarten. en drank

zet u in ne groep, iedereen heeft ne nummer. int midde staan (veel) flsse drank.
iemand draait de kaarte en telt 1,2,3,4,... tot de eerste zot valt, die mag kiezen welke dranken in de cocktail gaan, daarna verder tellen tot de tweede zot, deze persoon mag de hoeveelheden keizen. en mixen. kaarten draaien gaat door, tot de 3de zot valt by een bepaald nummer, dat nummer moet beginnen drinken, enhy moezt klaar zyn door de 4de zot valt :) (advundums zyn alty winners)

das n cool spelleke, ^^
21/02/07 20:18
Peach

ja iet wa ze in america doen beer pong ma ik kan da ni uitlegge :p
21/02/07 20:20
IfAllElseFails

beer pong

edit : nog wa bierspelen
21/02/07 20:21
anymouse

Kaartje blazen?
Men nemen een glaze fles... best een beetje water erin (beetje tegengewicht)
En een kaarten spel. Het kaartenspel leg je op de opening van de fles. (duh!)
Dan moeten julie om de beurt kaarten van het hoopje blazen van de fles en degene die de hele hoop van de fles laat vallen moet ad'je drinken.
Wij hadden het ook zo gedaan dat je voor een rondje blazen kon inzetten op iemand waarvan je dacht dat die het ging laten omvallen.

Ah... ma nu zie ik dat 'speelpleinfreak' dit ook al had gezegd maar... zij had het met een glas gedaan.... wat eigelijk..; makkelijker is denkik als op een fles... maja! probeer ze dan alletwee heh!

Jenevervoetbal?
Je hebt toevallig ooit een oude voetbalmatch opgenomen van tv en iedereen die mee wil spelen krijgt een van de namen van de spelers in de match en telkens als de commentator je naam zegt moet je een borreltje drinken! (met bier is dit volgens mij niet te doen, want als je naam heeeeeeel veel keer gezegd wordt, dan kan je gewoonweg met bier niet meer volgen!)
tof spel om te doen... zeker als je op voorhand al weet welke er veel worden afgeroepen :p

veeel plezier.. :p
21/02/07 20:22
devilssnake

HET bierspel
21/02/07 20:22
Lacrimae

Trivial Pursuit met drank: fout antwoord = drinken.
Bij voorkeur te spelen met de moeilijkste versie :p
21/02/07 20:27
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2014 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.029624 seconden.