Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Onderwerp eindwerk? : 48 reacties (3/3) [School]

Onderwerp eindwerk?

27/09/07 18:02
MeltingHeart
Ik ga het hebben over etiquette in de moderne maatschappij of de invloed van reclame.
Leek me best wel interessant.
27/09/07 18:06
deugenietje
commercieel zo'n modewoordje
27/09/07 18:35
LittleCrazyGirl
Over veelvoorkomende spellingsfouten! Waarom? Wie maakt ze? Hoe maak je ze? Vond met dt :(
Nee serieus, ik heb 2jaar geleden m'n eindwerk over zelfverminking gedaan en het had wel succes. Wat ik zelf wel een intressant onderwerp vind, is dat jongeren steeds vroeger aan seks e.d. beginnen. Ik bedoel, ik ken meisjes wie ontmaagdt zijn op hun 12. :| Dan ben ik blij dat ik op die leeftijd bij wijze van spreke nog met de poppen speelde...
27/09/07 18:43
dancingxsmiling
ik heb da over Mukoviszidose gedaan.. ook altijd eenheel erg intressant
27/09/07 19:23
deugenietje
ge kunt het nog ni eens schrijven tis mucoviscidose
27/09/07 20:20
LackOfColor
ik heb mijn eindwerk in het vijfde gedaan over autisme(maar ik had wel stage gedaan bij autistische kindjes).
ik had een logboek(van de stage), onderzoek met vragen als: wat is autisme, welke therapieën zijn er voor autisme, wat denken/weten mense over autisme(adhv een enquête)

ik had in het totaal zo'n 50pagina's denk ik. + bronvermelding en conclusie,..
30/09/07 15:13
Autisme, CD, OOD; ...
01/10/07 19:19
fan
borderline, adhd, schizophrenie, depressies bij kinderen, klinische depressies, invloed van echtscheidingen op kinderen, invloed van verslavingen op jongeren(drugs, alcohol, tabak...), automutilatie

je kan echt over véél iets vinden
10/10/09 15:29
nouvelle
Ik doe ook HW en vorig jaar heb ik een werk gemaakt over de Getuigen van Jehovah. Kan misschien zeer saai klinken maar het was enorm boeiend eigenlijk.
Ik ben nu bezig aan mijn laatste jaar en ben momenteel ook naar een onderwerp aan het zoeken. Ik had gedacht aan het effect van aantrekkelijkheid en het schoonheidsideaal op de maatschappij. Bijvoorbeeld dat mensen die als 'aantrekkelijk' worden bevonden, over het algemeen een uitgebreider sociaal leven hebben en naar het schijnt een beter betaalde job hebben.
Maar ik vind er niet erg veel informatie over...


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.