Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
De pil: bijwerkingen : 158 reacties (5/8) [Seks en Relaties]

De pil: bijwerkingen

05/10/07 11:15
venusmeisje
Khad er vergeten bij te zegen dat k ook tussentijdse bloedingen heb.
En die halve kilo per "bloeding" kan me niet zo schelen
Kwou gewoon weten of dat nomaal was...
Kwil iedereen bedanken die me tips eeft gegeven.
En k ga overschakelen op desorol.
Ermee stoppe met de pil doe k niet
want dan heb k in no time weer acné
en da zie k alles behalve zitten:p
05/10/07 13:58
nja, ik moet straks ook een andere pil gaan vragen wegens de reden die jij aanhaalt in je eerste zin van vorige post. Dat is echt zo verschrikkelijk...
05/10/07 14:02
Charlotse
ik neem desorelle, eigenlijk niet echt problemen mee gehad. geen tussentijdse bloedingen ofzo..
Maar das natuurlijk afhankelijk van persoon tot persoon e..
05/10/07 15:46
frangipannie
ik ga binnekort ook overschakelen, ik neem nu microgynon 30 en krijg plots stekende hoofdpijnen en acne.
kheb er wel 2 jaar totaal geen last van gehad maar nu plots wel na da ik ze doorpakte
overload aan hormonen ofzo :p
05/10/07 18:02
Ik neem ook 'yasmin' , kheb er geen problemen mee :)
05/10/07 18:18
deugenietje
ik neem meliane en ik heb geen bijwerkingen
05/10/07 18:27
back to diane, let's see what it does :)
05/10/07 18:30
beciej
ik neem desorelle super pil nergens last van!!
en yasmine is ni den eerste keer dak daar zulke zaken van hoor + ze is dan nog eens duur terwijl de mijne maar 3 euro ongeveer kost (is goedkoper aangezien ik jonger dan 21 ben)
en gynaecoloog is helemaal niet zo erg dan gelijk de meeste mensen het hun voorstellen!!
helemaal niet
maar voor zekerheid kunt ge het vragen aan gynaecoloog tis ni omda ge daar naartoe gaat dat die in u ofzo gaat hé doet die alleen maar als ge seks hebt gehad en of ge op da moment een vriendje hebt of ni...
05/10/07 19:04
ik neem desorelle 20 en heb geen bijwerkingen
05/10/07 19:23
Ik neem ook desorelle 20, en heb er ook nooit last van gehad.
05/10/07 21:55
PUCKEMON
die halve kilo zal u leve nu ook ni kapot make he ,
trouwes kheb geen last van die pil kblijf eve veel wege ..
05/10/07 22:03
@ frangipannie:
Hhmm... ik neem die nu ook...
Geen hoofdpijn, maar de huis kon wel beter.
05/10/07 23:07
SheetA
Acné.. pft, da gaat misschien iets minderen met een pil, maar dat komt toch wanneer het wil.
Mijn pil houdt ze niet tegen. En ik heb er al 3 gehad, geen enkele van die 3 hield het tegen.
Ebn als je tussentijdse bloedingen hebt zou ik zeker naar de gynaecoloog gaan. Dat is een teken dat uw pil niet sterk genoeg is.

maar voor zekerheid kunt ge het vragen aan gynaecoloog tis ni omda ge daar naartoe gaat dat die in u ofzo gaat hé doet die alleen maar als ge seks hebt gehad en of ge op da moment een vriendje hebt of ni...

Dat is niet waar. De gynaecoloog kijkt wel 'in' u, om te zien of alles wel in orde is met de baarmoeder.
Dus niet enkel als ge seks hebt gehad of een vriendje hebt. Hij doet dat uit voorzorg (daar voelen).
05/10/07 23:54
Het is inderdaad normaal dat je bijkomt wanneer je je regels hebt jezus!
Met of zonder pil.
Get over it!


En Daphne helpt bij acné, hoor :)
Maar ja, dat hangt misschien af van persoon tot persoon hee;)
06/10/07 00:25
Tieeeeen
Is niet meer dan normaal meid :) Je lichaam houdt meer voch op voor je menstruatie

Wees blij dat het met de halve kilo blijft....ik word er depressief van :) al die hormonen bah!
06/10/07 09:53
HeartsDesire
ik heb een mirena spiraaltje:d absoluuuuut geen bijwerkingen en veel handiger als ge't mij vraagt
06/10/07 10:39
hanne
ik heb ook yasmin (duust duur wel, ik moet nog achter een goedkopere), maar ik heb daar geen bijwerkingen van.
Van mijn gewicht weetk het niet, want ik sta zo goed als nooit op de weegschaal (tip!)
06/10/07 12:04
ik neem mercilon, nog geen problemen mee gehad :)
zelfs nie bij het doorpakken ervan
06/10/07 12:44
YourPleasantTorture
yasmin is de beste!
&& was daar nu erg aan ,een halve kilo bijkome , zoooo erg ze:o :|
06/10/07 13:01
xEllen
ik heb desorelle.. & ik heb er geen last van.