Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
02/09/14 18:43
Online: 53
Naam : 
           Login : 
 Help

Seks en Relaties «    ( 6 / 8 )    »
De pil: bijwerkingen

hannu

ik nam yasmin & had heel erg veel bijwerkingen (daarvoor nog ne andere waarvan ik de naam niemeer weet & daarbij ware de bijwerkinge nog erger!) edit: ik denk microgynon 15
op de dag dat mn regels begonne kon k nog amper gewoon zitte, zo n buikpijn had ik. ik ben over het algemeen er 4kg van bijgekomen (en dat terwijl ik heel hard op mn ete lette zodat ik zeker niet zou bijkomen ervan). ik had dan ook nog een hele week koppijn tijdens mn regels & zat de hele tijd te wene voor niks. dit heb ik dus maar 5maande volgehouden (eerst dacht k nog da t gewoon was door de aanpassing aan die hormone allemaal, maar het bleef maar dure)
& dus ben ik gestopt, ik heb nu totaal geen last meer van buikpijn of koppijn (wa ik eigelijk wel had voordat ik de pil nam, maar wel minder dan tijdens ik ze gebruikte). ik kom wel elke keer als k mn regels heb 1-2kg bij, ma na een paar dage gaan die vanzelf weg, dus daar valt nog mee te leven ;)
06/10/07 13:05
RockingxAngel

ik heb Gracial, eerst had ik memulet, ma da was totaal geen goeie, ik kreeg daar doorbraakbloedingen van . en dn bloede ik gwn tt in myn schoenen, en geloof my, da is nié te houden vn de pijn ooknie. en da 2 maand aan een stuk, Gracial genomen, en alles is weg!
en ik bn niet verdikt, ma ik ben wel veel meer prikkelbaarder tijdens myn stopweek.
06/10/07 17:42
karrrlien

yasminelle is vele minder zwaar dan gewoon yasmin en echt een goede pil :) ben er niets van bijgekomen ofzo..
06/10/07 18:00
Cherryy

lang leve yasminelle !

06/10/07 20:30
trappedinthesystem

keb die yasmin ook gepakt en gene last van gehad. die helpt trouwes ook tege den acné. ma kem daar nooit hard last van gehad dus kweni hoe da zit asge echt zo veel last hebt van acné.
06/10/07 20:51
goddessXofXyourXmind

die is gewoon te zwaar voor u he... vraagt aan uwen dokter een ander :' )
06/10/07 21:37
trappedinthesystem

yasmin pil is wel een vrij lichte pil ze.
06/10/07 22:09
Melissameisje

Microgynon 30: misselijkheid
07/10/07 14:37
passievrucht

ik heb 2,5 jaar yasmin genomen, opzich niet zo veel bijwerkingen (wel wat buikpijn tijdens regels)
en sinds augustus neem ik yasminelle, heb zonet mn regels gehad, en kad geen buikpijn =)
07/10/07 19:56
WhatxAboutxUs

mjaa yasmin is wl een goei kpak die ok
aleen dije kei harde buikpijn mee u vodde :|
07/10/07 20:06
BlackGloves

'k heb nu een maand Lowette genomen > Heb bijna de hele maand door bloedigen gehad, constant hoofdpijn, buikpijn..
Ben daarom dus vannaf nu overgeschakeld naar diane dinge daar, benieuwd..
en Yasmine raad mijn dokter me nie aan, omdat.. jah 'k ben die uitleg al vergeten eingelijk
22/10/07 20:50
Onorien

haha nen halve kilo ofwa, ohno's -_- get bent.
22/10/07 20:52
ShutMeUp

Kheb desorelle 20, nog nergens last van gehad.

Ma en die pille, das normaal da de ene al wa meer bijwerkingskes heeft dan de ander .. u lichaam reageert daar gewoon op zn eige manier op =)
22/10/07 21:47
xHEARTCRASHx

kheb ook yasmine, en ik ben de eerste vier maande dak ze pakte
4 kg bygekome.
en nu heb kik kei brede heupe, en een buikske,
en da haddek daar voor nie.
en ja voor de rest, idd, nen halve kilo bykome ervoor ( die gaat erna
er wel terug af) enja, heel veel buikpyn ook :)
25/03/08 19:00
FlirtingWithSuicide

@ hierboven:

Dat kan ook gewoon de puberteit zijn, hoor. Het is normaal dat uw heupen verbreden, etc.
25/03/08 19:12
xHEARTCRASHx

ja da wel,
maar echt zo op 4 maande kei hard uitgezet,
en kdenk echt wel da da daarvan is :)
maja se, :D :D
25/03/08 20:03
FlirtingWithSuicide

Veel meisjes tussen 12 en 18 denken dat dat een verschijnsel is dat veroorzaakt wordt door de pil, maar het kan evengoed de puberteit zijn. Zie het als een "groeispurt" :p
25/03/08 20:04
Invidia

Ik gebruik Yasminelle, en niks van bijwerkingen opgemerkt 8)
behalve in het begin had ik dagen na elkaar at hoofdpijn (ik heb geen migraine normaalgezien ofzo)
en pff niks bijgekomen van kilo's denk ik en mijn acne is wel wat minder (hoera!) .
26/03/08 12:00
KissTheGun

Yasmine :
- Zware migraine in mijn stopweek, soms ook tijdens mijn regels
- Ik ween voor alles in die 2 weken
- Heel mijn lichaam doet pijn : buik, rug, hoofd, borsten, ...
- Ik lijk zwanger.
26/03/08 12:14
smashmyheart

Desorelle : Nog geen last van bijwerkinge gehad
30/03/08 19:14
«    ( 6 / 8 )    »

2
© 2001-2014 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.027661 seconden.