Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Sollicitatiebrief vakantiejob : 31 reacties (2/2) [Ernst]

Sollicitatiebrief vakantiejob

25/04/08 23:44
da's nu écht iets dat ge niet op google kunt vinden se... of in uw handboek nederlands
26/04/08 09:57
couldbeyourfavourite
Ja! handboek nederlands!
en zeker die structuur gebruiken... na 't schijnt letten ze daar héél hard op.
26/04/08 10:59
beciej
eerst en vooral moet ge zegge hoe ge aan hun bedrijf komt
dan moet ge u zelf wa verkope
en dan zo wa een slotformule da ge hoopt da ge bij hun is moogt langskomen ed.

en ne foto ed. das voor in uwe cv:p
26/04/08 11:47
Eekhoorn
Sommige werkgevers hebben wel liever een foto op de cv, al is het maar om je te herkennen.
26/04/08 12:23
FixYou
Ga gewoon naar een interimbureau, daar helpen ze u snel verder en hebt ge binnnen de maand tal van keuze aan vakantiejobs!
26/04/08 13:24
ik denk dat ze wel al bijna een vakantiejob heeft, maar dat ze voor de zekerheid een sollicitatiebrief moet schrijven, dus die tips van naar een interimbureau te gaan, daar is ze niet meteen iets mee denk ik.
In ieder geval een sollicitatiebrief bevat dus je motivatie en waarom jij denkt dat je die vakantiejob tot een goed einde gaat brengen. Gegevens zoals opleiding en dergelijke staan in je cv, net zoals die foto en hobby's enzo. Je kan natuurlijk altijd een cv maken ook, is nooit weggegooid :)
26/04/08 13:42
ville2
Moet daar ni gewoon instaan waar ge die vacature gevonden hebt, u motivatie om te solliciteren voor die vacature en dan als afsluiting uzelf zo wat uitnodigingen voor een kort gesprek om u brief en CV toe te lichten?
26/04/08 16:05
Brittshit
Alleen een foto er op zetten als ze er om vragen! Als dat niet zo is zeker niet doen want ze zouden wel eens een verkeerde indruk kunnen krijgen :) en verder zoals iedereen hier al zei ... op de site van vdab kan je heel goede voorbeelden vinden van hoe het zou moeten zijn:]
26/04/08 17:14
rutho
ik moest zo gewoon zo'n papier invulle, zo van ja, uw gegevens, welke periode da ge kunt, waar, rekeningnr enz.
26/04/08 18:19
sjaakert
Ne goeie sollicitatiebrief bestaat uit delen

1 de reden waarom je de brief stuurt
2 vollenbak u eigen verkopen , goeie dingen zegge en waarom ze jou de job zouden moeten geven
3 bedanking omdat ze de brief willen lezen ebbe :)
26/04/08 19:53
motivatie ; heb geld nodig , dus wil er echt mijn best voor doen ?
Naja ik kan nog 2 jaartjes wachten , dus ik moet mij daar nog nie druk over maken. :]
26/04/08 20:57
LeenerdxX
Wij hebben dit nog niet gezien bij Nederlands, anders zou ik het hier niet vragen hé ;)
En naar een interimbureau moet ik niet gaan omdat het via een kennis is van mijn vriendin.
Mjah, bedankt voor jullie tips en voorbeelden! :)


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.