Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
TBK & AVV (Toegepaste Beeldende Kunst & Audiovisuele Vorming) : 44 reacties (3/3) [School]

TBK & AVV (Toegepaste Beeldende Kunst & Audiovisuele Vorming)

13/06/08 01:19
bij ons pikoh (hasselt) moet je ook ingangsexamens doen voor AVV (tbk weetk nie) in de richting die ik volg (wkd) kunnen ze nu niet alleen raad geven bij dat examen maar kunnen ze vanaf komend schooljaar in het 5e ook weigeren om wkd te doen, dus wie weet is da ook bij AVV vanaf komend jaar..
13/06/08 14:15
saarriej
dat is bij al dat ze je kunnen weigeren:)
15/06/08 13:59
everblazing
k heb wel nog een tip...ik doe zelf Beeldende Vorming en ik merk da as ge in de Vorming zit da ge nog tamelijk leert van u geheuge te stimulere en soms nekeer echt te studeren voor theorie , en da's belangrijk voor als ge later hogere studies wilt volgen (zeker unief), ma as ge in de Kunsten zit zijn die vakken meestal beperkter en is er minder theoretische leerstof dus dan leerde eigelijk soms t studeren e.d. een beetje af.

waar ge dan wel of ni in slaagt later hangt af van u karakter en motivatie, dus ge moet zelf een beetje uitmaken wa u het beste kan uitkomen.

bij Avv is u algemene kennis heel uitgebreid en hebde volgens mij nog altijd genoeg basiskennis enz van u kunstvakken.

bij Tbk is u algemene kennis beperkter en zijt ge al uitgebreider en grondiger bezig met u kunstvakken.

(bon ik zit nu wel in sint lukas brussel en ni int pikoh ma das sowiso vergelijkbaar en heb ook de lesseroosters vant pikoh gezien)
23/08/08 10:14
Urgency
@ sleepingxtragedy : Waarom zou ge in hemelsnaam inhaallessen moeten nemen als je uw 5de middelbaar TBK wil gaan doen..
TBK wordt pas onderweze vanaf het 5de middelbaar...

En in pikoh moet je daar wel een ingangsexamen voor doen :)
voor zowel AVV als WKD als TBK..
30/08/08 23:21
HalfAMinute
ik ga BAV doen in pikoh, en ik heb geen ingangsexamen moeten doen ?


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.