Pleuntje
|
Aangezien striemen ook als een soort littekens worden gezien omdat de huid scheurt, helpen de middeltjes die in deze topic staan dan ook? Wrs niet maar toch..
Iemand andere oplossingen?
|
27/08/08 16:14 |
Amnesys
|
Ik denk dat je alleen maar kunt smeren om striemen voor te blijven, maar volgens mij s het zeer moeilijk om er vanaf te raken als je er al hebt.
|
27/08/08 16:20 |
Pleuntje
|
@PatientHope: Is dat dan om striemen te voorkomen of om de gene die je hebt weg te krijgen?
|
27/08/08 16:21 |
ArrogantFuckwit
|
normaal gezien helpen crèmes voor striemen niet...aangezien u lederhuid gescheurd is
edit: striemen kun je ook niet voorkomen...weer omdat het om de lederhuid gaat, en crèmes kunnen nie tot in de lederhuid dringen
|
27/08/08 16:21 |
DirtyWorkzx
|
Ik heb gehoord dat striemen nooit weg gaan?
|
27/08/08 16:22 |
Pleuntje
|
Heb wel ergens gelezen dat ze de bovenste huidlaag ofzo iets chirurgisch kunnen 'verwijderen' waardoor de striemen ook zouden verdwijnen. Maar dat is net iets te drastisch voor mij.
|
27/08/08 16:23 |
ArrogantFuckwit
|
Ik heb ook wel gehoord van een laserbehandeling, en dat zal misschien hetgeen zijn wat je bedoelt...maar striemen verdwijnen gewoon nooit volledig want er zit gewoon een scheur in u lederhuid en die krijgt ge er nie zomaar uit he
|
27/08/08 16:25 |
ArrogantFuckwit
|
Best van al u er gewoon nie te veel van aantrekken, want bijna iedereen heeft striemen
|
27/08/08 16:26 |
cake
|
och, dat vervaagd, kheb het ook fel zitten nu maar buh.
Een tattoo over laten zetten? :' )
|
27/08/08 16:26 |
ArrogantFuckwit
|
voila se...super grote tattoo laten zetten is de oplossing!
|
27/08/08 16:27 |
Ginsel
|
Bijna iedereen heeft striemen en helaas valt er niet veel aan te doen
|
27/08/08 16:28 |
Hrodvitnir
|
Indd, bijna iedereen heeft er!
|
27/08/08 16:30 |
Stienerdd
|
Die worden wel veel minder zichtbaar na een tijdje denk ik.
En zelf denk je als je in bikini loopt dat iedereen het ziet, maar werkelijk doet niemand dat hoor!
|
27/08/08 16:32 |
AdrianHealey
|
U schamen voor striemen en/of littekens is belachelijk.
|
27/08/08 16:33 |
twistedindividual
|
Na een tijdje worden ze wit, en als je dan een niet te bruin velletje hebt valt dat toch bijna niet meer op...
En je kan er inderdaad niks aan doen (of het voorkomen).
|
27/08/08 16:35 |
Amnesys
|
Als je bijvoorbeeld als 18 jarig meisje een onderbuik hebt vol striemen, en je wilt graag naar het strand in bikini. Geloof mij AH, die doen dat niet Oké je kunt ook een badpak aan, maar dan nog.
|
27/08/08 16:36 |
RippinKittin
|
Ik heb striemen op mn heupen en 'k vind ze afschuwlijk, maar tot nu toe elk middeltje da'k al geprobeerd heb werkt ni...
|
27/08/08 16:37 |
FlyyChanell
|
Striemen wegwerken zal toch niet helpen, als je later zwanger wordt is de kans op striemen toch ook redelijk groot. Dusja. Waarom wilt iedereen altijd 'het perfecte lichaam' hebben? Ik sta vol littekens, maar ik heb wel geleefd. Ik ga er geen tranen om laten. Ik vind dat ook jammer, zou er ook liever geen hebben, maar hoe minder je daar aan prutst met zalfkes of hoe minder aandacht je er aan besteedt, hoe beter je je zal voelen.
|
27/08/08 16:41 |
SummerShudder
|
Inderdaad @ FlyyChanell.
Ge hebt daar in feite alleen maar last van als ge 'r u zelf druk in maakt hoor, da heb ik ook al ondervonden
|
27/08/08 16:42 |
|