Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
mini onderneming : 39 reacties (2/2) [School]

mini onderneming

12/09/08 20:21
Speculaasjnx
wij doen da ook :d
12/09/08 21:56
SillyDreamer
of snoepkes,koekskes,hotdogs,drankjes... :)
12/09/08 21:58
Wij doen dat ook maar we mogen kiezen wat en hoe :)
Onze groep heeft ervoor gekozen om een lingerie op te startte xD
12/09/08 21:59
droplet
@ sillydreamer: we mogen geen eten verkopen
12/09/08 22:10
vava89
2j geleden zat ik ook in een mini-onderneming ^^

Wij maakten handbeschilderde terracottamannetjes, opbergzakjes en hadden een hondenuitlaatdienst :)
Andere ideeen waren gsm-sokjes, theelichthoudertjes, klokjes van cd-roms, mp3-zakjes, fotokadertjes, badproducten, enz... The usual dus ;)

Ge moet iets origineels vinden (gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) en iets uit gerecylcleerde materialen doet het ook altijd goed! Kvond dat wel leuk die mini ^^ Onze klas is er keiveel closer van geworden. En we zijn tot in de provinciale finale geraakt B)

ps: geen juwelen proberen te maken! Die zien er toch altijd cheapy uit en das echt niet meer origineel...

Goodluck!
xx
12/09/08 22:20
droplet
danku voor de ideeën , en ja badproducten mogen we ni, en juwele vind ik ook maar zo ja kweet ni goe wa ma toch ni echt goed .
en ja iets orgineel van gerecycleerd materiaal , maar wat? :D

toch bedankt !!
13/09/08 00:14
Nebur
Verhuur uzelf of een groep aan een firma om klusjes te doen of gras af te rijedn of eender wa.
Da zou veel geld moete opbrenge as get goe doe
13/09/08 10:23
VinylOverdose
kging juist eten voorstellen, maar als dat niet mag:(

ze maken het u wel moeilijk, geen eten en geen badproducten!
13/09/08 11:05
droplet
@ vinylOverdose : ja eten mag zowieso ni en badproducten doen ze elke jaar al :p
13/09/08 11:16
sharreke00
Wij moeten dat dit jaar ook doen, wij hebben al een product wat ik hier natuurlijk niet kan vermelden :D
Tis wel veel werk en khoop dat het voor jullie goed verloopt ;)

Vroeger mocht er geen eten maar dat zou vanaf vorig jaar of dit jaar veranderd zijn. Maandag starten we officieel op B)
13/09/08 12:24
megasdetitas
ge moet zelf u product make, das veel origineler en da verkoopt ook beter dan!
wij hadde da vorig jaar ook en wij hebbe eige fotokaders gemaakt en dan krijgt ge echt betere reacties als wanneer ge gewoon iets aankoopt en trug verkoopt
en we hebbe met ons product vorig jaar de prijs gewonne voor meest innovatief product
13/09/08 12:45
droplet
ja ik weet dat we zelf een product moeten maken , da da veel origineler is en veel beter verkoopt ma de vraag is wat natuurlijk
15/09/08 11:48
droplet
nog altijd ideeen welkom !!
17/09/08 21:00
sharreke00
oké geen voeding als het niet in je leerplan zit, idee kwijt maar en nieuw in aanmaak, maandag moeten we beslist hebben.
22/09/08 13:28
chocopot
wij hebben dat nu ook
weten niet wat !
26/09/08 20:27
droplet
Zucht !
26/09/08 22:31
kreeftjeuh
We hebben da vorig jaar ook gehad.
We verkochten vrouwenkleding. Oké, niet origineel. Maar wij mochten dat niet kiezen.
Moesten wel zelf een naam bedenken, en die was Venus. Daar konden we wel veel uitleg over geven.
29/06/10 10:33
MW2freak
quote door
Hallo,
We hebben dit jaar als opdracht een mini onderneming op te starten
Maar we hebben niet echt ideeën van producten of diensten.
Heeft er iemand toevallig orginele "producten" die jullie zouden verkopen of zelf zouden kopen?
of ideeën om zelf iets te maken ?

Ideeën gevraagd !




wij hadden ook een minionderneming! twas echt superzzz gaaf man!

echt! wij zijn gewoon vet eerste geworde van allee vmbo scholen! hoe vet is dat? (A)
maar goed ik game veel liever dan ik aan een minionderneming doe!
dusss doe wat met je leven :P

ga game :P


laterz cliniclown:)
29/06/10 10:40
MW2freak
quote door
Wij moeten dat dit jaar ook doen, wij hebben al een product wat ik hier natuurlijk niet kan vermelden :D
Tis wel veel werk en khoop dat het voor jullie goed verloopt ;)

Vroeger mocht er geen eten maar dat zou vanaf vorig jaar of dit jaar veranderd zijn. Maandag starten we officieel op B)
ja godverzeg gewoon nuub
29/06/10 20:43
Marikska
ik heb dat een paar jaar geleden ook gedaan wij lieten foto's op tegeltjes afdrukken


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.