|
| |
pittiehflippieh
|
Iedereen wordt ook wel altijd langs dezelfde kant geschoren..
Van het moment dat je gewoon wat mager bent of gewoon veel kilo's kwijt bent ben je ineens anorexia .. Ik ben van d 70 naar de 52 kilo gegaan op een jaar, gewoon door te bewegen en gezond te eten enzo .. En ik krijg regelmatig reacties van mensen zoals 'ge eet toch nog wel enzo'
Ik ben totaal niet te mager, mijn bmi is nog juist goed. Die mensen zijn het gewoon niet gewend om mij zo mager t zien maar dat wilt niet zeggen dat ik ziek ben .. Nu moet ik mij constant verdedigen en dat alleen maar omdat ik gezond wil leven ?
|
13/05/09 21:24
|
ImNothingToYou
|
Kzou er alles aan doen om dun te blijven & dat niet om aandacht hoor, gwn voormezelf,
iedereen wil er mooi uitzien voor u eigen.
Tegen mij kankeren ze ook dat ik goed opweg ben om anorexia te krijgen
omdat mijn ruggegraat en sleutelbene hennig zichtbaar zijn en dat ik vroeger dikker was & omdat ik geen
probleme mee anorexia heb, en dat is dat mss wel mooi vind.
Ma ik heb dat gwn altijd al gehad. Ik heb hier vaak genoeg ruzies over met mensen.
maar ik EET, ik eet mss niet veel omdat ik niet veel op kan, maar ik EET .
|
13/05/09 21:25
|
ijskrabman
|
Ik niet, ik zie er mooi uit om de wereld een dienst te bewijzen
|
13/05/09 21:26
|
whiteNightmare
|
Woopyding, doe niet zo belachelijk.
Ge verdraait heel mijn uitspraak.
Dus gij als vleesetend individu zijt wel dom ja.
Ik ben ijskrabman eeuwig dankbaar voor zijn tattoos en vetkuif.
Zonder hem zou mijn wereld niks zijn.
|
13/05/09 21:30
|
ijskrabman
|
Stil maar, ge zijt gezegend
|
13/05/09 21:36
|
TKILLA
|
Ik weet dat ik zei dat ik ging zwijgen, maar ik word echt gek van u.
op uw profiel "Ik eet niet graag, daar word ge dik van"
Heb jij verstand? Gebruik je het?
Je eet omdat je anders sterft. Je eet omdat je lichaam het nodig heeft.
Daarom eten mensen.
Mensen met anorexia eten ook, 1 cracotte en 2 blaadjes sla per dag, maar ze eten toch ook?
(neen ik zeg niet dat jij anorexia hebt.)
" omdat ik geen
probleme mee anorexia heb, en dat is dat mss wel mooi vind"
Leuke zinsbouw, maar wat ik er uit kan afleiden is dat jij anorexie mooi vindt?
Anorexia is een ziekte (voor sommigen misschien niet), ziektes kan je niet mooi vinden.
Ik snap niet hoe een gezond iemand (mentaal & lichamelijk) die foto en die zin op zijn profiel zet.
Gezonde mensen vinden dat niet mooi (geloof me), mensen met anorexia komen daar niet voor uit, die willen van die ziekte vanaf en proberen het zo goed mogelijk voor anderen te verbergen.
En mensen die maar dolgraag anorexia willen omdat ze dan graatmager zijn, pro-ana's zetten hun site's er vol van.
En ja ik weet waarover ik praat, voor je zou zeggen 'wa wete gij daar nu van'.
Echt waar, ik word hier te gek van om hierover te zwijgen.
|
13/05/09 21:40
|
jhoefkes
|
Dikke mensen zijn gooooooooooooooooooooooooooor!!!!
waarom kwam ik er niet op...
edit: sorry kon het niet laten : ah daarom kwam ik er niet op
ik zou soms ZO graag eten maar het gaat gewoon niet dan...
|
13/05/09 21:54
|
adidas
|
vanaf nu ontopic blijven aub
|
13/05/09 21:56
|
jhoefkes
|
wat zouden somalische piraten vinden van dikke mensen?
|
13/05/09 22:08
|
Grringer
|
probleme mee anorexia heb, en dat is dat mss wel mooi vind.
anorexia is een ziekte, geen lichaamsvorm
|
14/05/09 18:14
|
MELANCOLIE
|
Ikzelf vind mezelf wat te mager, heb ooit het advies gekregen van de dokter om milkshake te drinken. En yes, het helpt. Natuurlijk niet mee overdrijven...
Probleem is dat als ik dan wat bijkom, al het gewicht naar mijn buik gaat en niet evenwichtig verdeeld wordt.
Tja, ik lig er in elk geval niet wakker van.
|
14/05/09 18:43
|
pittiehflippieh
|
ImNothingToYou die foto die jij tussen je foto's hebt staan van dat anorexia meisje is gewoon walgelijk !
|
14/05/09 20:21
|
Morthagg
|
Als mensen willen afvallen moeten ze maar op kot gaan.
Serieus, dat is ofwel keihard nefast ofwel kei 'goed' voor uw lijn.
Vraag me niet hoe veel ik eet, de warme maaltijden die ik op de 5 dagen op kot eet beperken zich tot mijn wijs- en misschien ook nog middelvinger. Gezond? Nooit van gehoord.
Swat.
Ik vind dat door de hele hype van 'gezond eten' veel kinderen en kleuters het gevaar lopen van nooit meer eens een goed pak calorieën binnen te krijgen door de ouders die leven op slaatjes en quorn. Mensen vergeten precies dat calorieën nogal noodzakelijk zijn voor je lichaam, zeker voor opgroeiende kinderen. Mollige, vlezige, sappige kleuters zijn het natuurlijkste dat er bestaat, maar dat is nu allemaal 'gevaarlijk'.
Shit, onlangs nog een coca-cola light gedronken, en toen ik tot het besef kwam dat daar echt geen énkele calorie in zit, snapte ik het nut niet van dat drankje... Behalve dan een onnoemenswaardige kleine verhoogde kans op kanker.
Dus: calorieën zijn gezond. Jippijajee.
|
14/05/09 22:07
|
Atrocity
|
calorieën zijn gezond. Jippijajee.
Als je niet overdrijft
Beetje vergelijkbaar met onderstaande vb al is het eigenlijk wel wat anders
vitaminen jaja, ze kunnen gezond zijn, maar eet geen 10 stukken zalm of 5 stukken lever per dag of je vergiftigd jezelf, lachen. Slachtoffers?
|
15/05/09 00:19
|
TastesLikeHer
|
Mensen die er zo uit willen zien zoals mensen met anorexia zijn geschift. Zij geloven dat ze eten, en zullen volhouden voor iedereen dat ze normaal zijn en gewoon geen honger hebben.
Tot hun gezicht vol donshaar staat, achterlijke jung.
& TKILLA
, je heb helemaal gelijk.
|
15/05/09 19:04
|
jhoefkes
|
calorieën zijn gezond. Jippijajee. Als je niet overdrijft
ni gezond ni ongezond , calorien zijn onze naft , als gij leeft gelijk een smartje gaat ge ni veel nodig hebben ald ge leeft gelijk ne ferrari kunt ge er wss ni te veel binnekrijgen.
afvallen en bijkomen is eigenlijk simpel
Gegeten KCal > Verbruikte Kcal => Ge word dikker (lichaam gaat reserves stockeren)
Gegeten KCal < Verbruikte Kcal => Ge word magerder ( lichaam gaat reservers opgebruiken)
das simpel gezegt voor de meer ingewikkelde versie verwijs ik graag naar DBB
|
16/05/09 15:52
|
UNDERGROUNDxNOISE
|
liever e kilogrammeke te veel tan te weinig, ik zit goe in mij vel en das voor mij geen probleem , al die shit rond da slank zijn het is van het is, al die da ' o zo goe eruit zien in un bikini' door hun 'mooie' slanke lijn, fuck that ahja wete das super lelijk vind ik zelf , er moet toch ewa vlees zijn aan u lijf alstublieft seg, en als sommige gasten daar nie mee omkunnen dat een meisje te dik is, das dan un probleem, trouwens ge gaat toch af op iemand zijn innerlijk nie opt uiterlijk
|
19/08/09 22:50
|
| |