|
| |
clearmymind
|
trouwens ge gaat toch af op iemand zijn innerlijk nie opt uiterlijk
veel mensen gaan toch af op uiterlijk hoor..
|
19/08/09 23:14
|
jhoefkes
|
das toch normaal ,
uiterlijk is het belangrijkste want het is de eerste shifting , uiterlijk zie je eerst als dat in orde is dan leert zoekt ge toenadering en leert ge het karakter kennen. Dus ni het karakter is ni minder waardig maar kan pas in het 2e stadium bepaald worden dus.
of zijn er mensen die op straat/cafe/club/fuif/festival/optreden ook afgaan op megamottige supperdikke meisjes (buiten diegene me een fetisch hiervoor) ? normaal gezien niet . Dus als ge mee wilt spelen in de bigpool waarin veel potentiele vriendjes zitten zult ge er deftig/gezond moeten uitzien als meiske
en ja hier gaan 10.000 noxanen tegeningaan dat weet ik .
edit: khad beter is op de vorige pagina gezien dan had ik mezelf zo niet herhaald ff ouwe topics boven halen jeuj lol
|
19/08/09 23:48
|
TheUnknownArtist
|
Uiterlijk is nooit het belangrijkste,
het is een weerspiegeling van een persoon,
en het zou de ervaring met die persoon moeten zijn die bepaalt of je dat uiterlijk bemint of verafschuwt.
Natuurlijk helpt je goed kleden en verzorgen je doen stralen en goedvoelen en dat helpt mensen je mogen, maar je moet nooit drastisch willen veranderen wie je bent, t'is hoe de natuur je gemaakt heeft en wou dat je was, en ergens is dat het mooiste wat je kan zijn.
Tenzij je echt obees of anorexia bent.
|
19/08/09 23:57
|
jhoefkes
|
oke ,maar zeggen van oh mijn moeder is dik mijn vader is dik mijn grootmoeder is dik, de natuur heeft mij dik gemaakt , dus mag ik mij nu ook blijven volproppen met koeken ... haha right
|
20/08/09 00:01
|
clearmymind
|
en het zou de ervaring met die persoon moeten zijn die bepaalt of je dat uiterlijk bemint of verafschuwt.
da's wel waar. maar zoals jhoefkes zegt, er gaan echt niet veel mensen af op dikkere meisjes.
dus de kans dat er dan een ervaring met die meisjes gaat zijn die bepaalt of je dat uiterlijk bemint of verafschuwt, wordt dan wel klein.
de meeste verkiezen er dan voor op de dunnere./mooiere/... meisjes af te stappen en de andere meisjes te laten voor wat ze zijn.
|
20/08/09 00:05
|
TheUnknownArtist
|
de natuur had denk ik gezonde voeding en lichaamsbeweging in gedachte, daar ga je me niet op horen tegenspreken.
Maar t'is niet omdat je niet de 'perfecte' lijnen hebt of een aparte neus of lichaamsstructuur dat dat je lelijk maakt.
Nuja, dat jongens niet op molligere meisjes afstappen kan veel redenen hebben. Ik weet niet.
Ik weet alleen dat ik mensen allesinds niet ga ontwijken omdat ze wat molliger zijn. Absoluut niet, uiteindelijk boeit dat niet. Ik vind soms de mooiste meisjes foeilelijk voor hun loopje ofzo en de mindere meisjes prachtig voor hun gedrag ofzo.
Je moet als mens de combinatie vinden die je een gezond lichaam geeft, dat geeft je een gezondere geest en dat geeft je enkel extra charme. Dat maakt pas echt aantrekkelijk. Geen zelfvertrouwen is hoedanook slecht voor je. Verander aan jezelf wat je wilt en kan veranderen en neem vrede met wat niet kan veranderd worden ofzo.
|
20/08/09 00:14
|
Haggmort
|
Uiterlijk is inderdaad belangrijk de eerste ogenblikken. Maar ik heb al véél meisjes véél lelijker zien worden na er even mee gepraat te hebben hoor... En omgekeerd ook.
En waarom is het meteen een 'fetish' als je op dikkere meisjes valt? Vroeger waren dikkere vrouwen het sekssymbool he. En dat is ook vrij logisch. Brede heupen staan voor goeie vruchtbaarheid, dikkere billen en buik voor genoeg voedsel.
|
20/08/09 01:35
|
utopiax
|
"Nuja, dat jongens niet op molligere meisjes afstappen kan veel redenen hebben. Ik weet niet."
Da heeft gewoon te maken met evolutie. Er wordt daar een volledig beeld van opgehangen alsof het not done is. Ge zet uwen TV op en op elk van die verdomde verkoopskanalen wordt er wel iets aangeprezen om te vermageren, ge doet uwen mailbox open en gegarandeerd zitten er foto's in van fatty's die lachwekkend zijn...
Het hangt natuurlijk ook vaak samen met een bepaalde levensstijl, je hebt zwaarlijvige mensen die perfect hun lichaam verzorgen maar je hebt ook gewoon mensen die hun niks aantrekken van wat gezond/niet gezond, hygiënisch/niet hygiënisch is. Hierdoor hebde vaak mensen die & dik zijn & vettig haar hebben & in vodden rondlopen & een geurtje hebben, waardoor het 'dik' zijn vaak ook onbewust wordt geassocieerd met al die andere dingen (I think ).
|
20/08/09 08:03
|
TheUnknownArtist
|
Utopiax,
ofte geloof je dat alles invloed heeft op alles
ofte geloof je dat enkel heel domme mensen zich laten beinvloeden door jouw 'evolutie'.
Waar sta jij?
( Persoonlijk ben ik geneigd een extremere versie te denken, die meer van hetzelfde is,
dat ja, inderdaad zowat iedere gedachte in je hoofd is gestopt.
Maar daar kan je afstand van nemen hoor. )
Als een mollig meisje niet aanspreekbaar is of interessant genoeg blijkt zal dat ook vaak met andere factoren te maken hebben. Ik bedoel.. ze maken zich ook niet vaak echt aanspreekbaar he. Als je dan van die zelfzekere deernes hebt die rondflirten, tjah dan ga je als man daar wel eens sneller op afstappen, hoe zou je zelf zijn. Hoeveel dat met het dik zijn op zich te maken heeft lijkt me toch nog best mee te vallen, als ik zie dat er vriendinnen van mij, die best mollig zijn, toch tamelijk makkelijk aan een vrijer geraken.
|
20/08/09 16:48
|
utopiax
|
Man man jij kan toch ook een pakske zeveren ze
Hoe zou het komen denk je dat iets zwaarlijvige meisjes zich niet aanspreekbaar maken? Omdat die minder zelfvertrouwen hebben door het beeld dat over hun wordt opgehangen. Op lagere leeftijd worden ze er vaak mee gepest en dat zijn dingen die blijven hangen ze.
Er is natuurlijk ook een verschil tussen 'mollig' zijn en "woman where does your belly stop and your titty's begin". Vrouwen die zelfvertrouwen uitstralen zijn zoiezo meer aantrekkelijker voor mannen ongeacht of die zwaarlijvig zijn of niet.
|
21/08/09 07:46
|
OHHMYGOD
|
keiveel mensen kakken mij dermee uit dak dik ben,
ma ik kan er zelf ni aan doen dak zo dik ben.
Want ik mag nog op dieet gaan, er gaat geen grammeke af.
Ik verdik zelfs al van nen appel, en das echt waar.
Mijn lichaam kan gewoon tegen nix, zelfs alsk nix zou eten, verdik ik nog.
|
25/08/09 20:53
|
tigersushii
|
doet ge aan sport? want sorry, elke kcal da ge binnenneemt kunt ge er ook weer af sporten/bewegen, en ik geloof ni da ge dik wordt als ge alleen maar appels eet.
|
25/08/09 22:41
|
Morthagg
|
OHHMYGOD, dat is dikke zever he griet. Als je 'verdikt' van een appel, denk ik niet dat je snapt wat verdikken inhoudt.
En zoals tigersushii al aanhaalde: afvallen of bijkomen draait niet alleen rond eten, maar ook rond beweging.
|
26/08/09 00:22
|
Kaleidoscoop
|
@ OHHMYGOD: Aan uw foto te zien laat gij dat allemaal zeggen door idioten zonder verstand.
|
26/08/09 02:54
|
OHHMYGOD
|
kaleidoscoop: dan zit men stad vol idioten zonder verstand, hooray!
nen appel is misschien overdreven, ma ik eet toch weinig. En ik blyf verdikken
ik fiets elke dag minstens 2u.
en jaja, nu moogt ge zeggen 'een kwartier fietsen is gelijk aan 2minuten lopen'
dan hebbek alsof toch 16min. gelopen zeker?
|
26/08/09 05:30
|
tigersushii
|
Sorry meisje, ik ben zelf van nature mollig dus ik weet wa het is om echt heel erg op u eten te letten en het gevoel te hebben da ge van alles verdikt.
Wss denkt gij van uzelf da gij ni veel eet maar 't is ni hoeveel ge eet maar wà ge eet e. Ja natuurlijk kunt ge onder de 1800 kcal blijven (ik weet dat het normaal 2000 is maar niet voor mensen die de aanleg hebben mollig te zijn) en enkel vette dingen eten, gewoon weinig. Maar zo werkt het ni. Ge moet proberen te stoppen me veel snoep en van die dingen te eten, want het ga echt ni werke anders hoor.
En sorry als ik fout zit en gij een of andere afschuwelijke ziekte hebt waardoor gij ni kunt afvalle, maar da denk ik toch ni aan uwen eersten uitleg.
|
26/08/09 11:39
|
stefanieke4699
|
Ik vind het verschrikkelijk hoeveel belang sommige mensen hechten andermans hun gewicht.
Ik ben zelf te dik en ik probeer al jaren te diëten, maar ik heb daar het karakter niet voor en het enige wat ik ermee bereikt heb is dat de kilo's erbij komen en dat ik depressief word. Dankzij het ideaalbeeld dat mede dankzij de media gecreëerd wordt, voelen de meeste mensen zich niet goed in hun vel. Ik heb een periode gehad dat ik elke dag 3 keer op de weegschaal ging staan. Ik was constant met mijn voeding bezig en toch bleef ik maar bijkomen.
Voor sommige mensen is het echt niet zo gemakkelijk om af te vallen.
Wat dan ook hatelijk is, is dat je vriendinnen ongelooflijk veel kunnen eten en echt ongezond eten en niets bijkomen. Terwijl ik gezonder eet dan hen, ben ik toch veel dikker. Echt frustrerend
|
26/08/09 13:57
|
utopiax
|
Weight watchers schijnt te helpen
Ge moet zoiezo karakter hebben aja, voor alles wat ge doet in uw leven.
|
26/08/09 14:03
|
FWS
|
Och komaan, we gaan hier niet over het ideaalbeeld beginnen eh. Dat creëren de mensen echt zelf.
Zet hier een foto van een knap meisje op noxa, men zal haar ook knap vinden. Zet er dan de tag "fotoshoot" of iets met "model" bij en ze zal direct veel minder knap gevonden worden, of niet speciaal genoeg OF - en hier komt het - niet knap genoeg voor een model. => Men stelt veel hogere eisen aan modellen dan gewone meisjes.
|
26/08/09 18:25
|
OHHMYGOD
|
kheb geen ziekte ofzo.
en ik eet ver geen snoep, en ik eet ook amper vettig eten, want m'n ma let toch redelyk op wa we eten.
|
26/08/09 20:14
|
| | |