16/03/10 08:43     Online: 72   Zoek

Index Profiel Chat         Foto Film Post         Forum Nieuwsbrief Zever         Muziek Agenda Playlist
Registreer hier gratis je eigen profiel

Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Noxa is één van de weinige profielsites met absoluut geen storende irritante reclame, en met een actieve controle om alles aangenaam te houden.

Als je je nu registreert , kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen. Je kan er ook op zoek gaan naar mensen van je school of andere vrienden die je al zou kennen.

Dagelijkse onzin «    ( 7 / 7 )    »
bijkomen vs afvallen

Kaleidoscoop

Ik ben wel wat 'voller' dan u, en van mij zegt niemand in de omgeving dat ik dik ben hoor.
26/08/09 20:28
tigersushii

lieve schat, als gij dan toch een heel normaal lichaam hebt en eet zoals ge zegt da ge eet, dan zou ge minder wegen dan mij. dus der zijn twee opties: ge liegt uzelf iets voor en ge eet wel degelijk veel snoep en zo'n dingen, of ge moet naar den dokter want uw schildklier is kapot.
26/08/09 20:35
misslukt

@OHHMYGOD
ik vind je allesbehalve dik, je bent in mijn ogen normaal gebouwd, maar met de huidige kijk op slankheid kan ik begrijpen dat je wat kilo's wilt verliezen. Maar je bent volgens je profiel 14, nog in de groei dus. Ik was net zoals jou (dikker zelfs) op die leeftijd en ik verdikte ook van de kleinste scheet. Dus als ik jou was zou ik gewoon gezond doordoen zoals je bezig was en gewoon rustig afwachten, laat de natuur zijn gang gaan.

26/08/09 20:42
paljaske

dit topic ging dus over het feit dat de wereld draaid rond afvallen en niet bijkomen.
doordat iedereen over afvallen begint heb ik mijn punt wel mooi bewezen
09/10/09 02:18
wellicht

eet pindakaas
09/10/09 11:26
«    ( 7 / 7 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

3
© 2001-2010 Noxa             Privacy verklaring