Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Regels blijven uit. : 65 reacties (2/4) [Seks en Relaties]

Regels blijven uit.

14/05/09 21:29
FashionablePrincess
Mss heeft ze ijzer tekort :)
Veel spinazie eten!
Was by my ooit eens het geval
14/05/09 21:32
zal wss aan de leeftijd liggen
zeg mr dat ze blij mag zijn, ik heb die van mij te vaak om regelmatig te zijn :|
14/05/09 21:33
Die is geen maagd meer, die is zwanger! Ik zie geen andere verklaring! :o
14/05/09 21:42
Er zijn hier mensen die zeggen anorexia en ondervoed. Zo erg moet het nog niet zijn hoor. Wanneer je lichaam nog in groei is, kan het zo zijn dat je inderdaad op een bepaald moment te weinig weegt om 'gezond' je regels te krijgen. Een vriendin van mij had dit voor, ook al had ze duidelijk geen anorexia. Ze ging naar de dokter en kreeg toen een dieet om bij te komen, wat geholpen heeft.
Het kan inderdaad ook gewoon aan de leeftijd liggen. Op die leeftijd kan de regelmaat van je regels nog sterk veranderen. Op zich is het niet echt iets om je zorgen over te maken, aangezien ze duidelijk nog maagd is.
14/05/09 21:45
wat kissthegun zegt
14/05/09 21:50
Takemeintoyourskin
KissTheGun, waw. Zo hélpt ge die jongen echt hoor. Geniaal.
14/05/09 21:53
Wakkie
tis ene van Aarschot, daar kan dus wel is iets mis zijn :p

Leve de marginale keet!
14/05/09 21:57
@takemeintoyourskin: Mijn hulp is groter dan gij inziet. Dat meiske opende haar benen, en nu open ik diene gast zijn ogen.
14/05/09 22:26
mss bedriegt ze u
14/05/09 22:34
Onbevlekt ontvangen. Jij wordt de nieuwe Jozef!
Begin alvast te timmeren.
14/05/09 22:42
Leprosy
als ze over twee dagen haar regels nog niet heeft zou'k me pas zorgen maken.
14/05/09 23:03
mb
zowizo de schuld van [n]PremierxLove
14/05/09 23:25
BrokenRose
hela niks tegen aarschot
ma als die haar pil nog niet pakt, moet ge u geen zorgen maken,
dan kan dat wel is langer duren, gewoon onregelmatig
14/05/09 23:45
MisplacedMemories
zoiets heet een onbevlekte ontvangenis
14/05/09 23:52
Dat is helemaal verkeerd begrepen.
De onbevlekte ontvangenis wordt vaak ten onrechte gebruikt voor het 'zwanger worden zonder seksuele gemeenschap', terwijl dit helemaal niet het geval is. 'De Onbevlekte Ontvangenis' wordt eigenlijk werkelijk gebruikt om aan te duiden dat Maria zogezegd zonder zonden ter wereld is gekomen, en dus 'onbevlekt' in de wereld ontvangen is.
Dus tenzij je vriendin engelenzang heeft teweeggebracht toen ze geboren werd en later nog een zoontje van god kan baren, denk ik niet dat dat een optie is.
14/05/09 23:55
NoUse
ze is stiekem toch geen maagd, en neukt een ander!
15/05/09 00:08
Atrocity
Ge kunt er natuurlijk zelf voor zorgen dat ze doorkomen bij haar.
Verwen ze met een handzaag, she'll love it.
15/05/09 10:09
SweetPrincezz
Mensen doe ns normaal:)
Die jongen neemt da mss wel heel serieus op..
Als ze haar regels niet heeft.. Dat kan door verschilende redenen komen.
Maar als ze nog maagd is is er voorlopig toch geen reden om ongerus te zijn..
Moest ze er toch echt mee zitten kan ze beter naar de dokter gaan..
En zo reacties van ge doet het fout.. en vn da da meisje nog maagd is..
Ik vind da goed allez buh is de maatschappij nu zo geworden dat iedereen moet neuken om er bij te horen ofwa?
Ik denk da het mij weinig zou boeien moest ik nu nog maagd zijn!
De gedachte van neuk er maar op los vind ik maar behoorlijk fout..
Seks op jonge leeftijd is niet steeds goed sommige gaan gwn van de ene na de andere.
Ze kunnen er beter eens goed over nadenken:)
Ik denk dat er maar weinige van mijn leeftijd kunnen zeggen hee ik heb nog maar met 1 persoon seks gehad!
Waar gaat het toch naar toe:s
15/05/09 10:22
PepeJeansss
der zijn heel veel redenen waarom da kan uitblijven ze
stress is er bijvoorbeeld 1 van
15/05/09 11:15
m8eld
Bij mijn zus zijn die eens een heel jaar uitgebleven, en dan kreeg ze die weer, dan weer 3 maanden ertussen, en bij momenten had ze die zelfs heel regelmatig. Da hangt van meisje tot meisje af.

Maar in zo'n geval is het misschien best om met de pil te beginnen, dan is ze echt regelmatig en hoeft ge u ook geen zorgen meer te maken als ze uitblijven + zij weet wanneer ze ze moet verwachten.