|
| |
| Warbeast, Slachtzwijn en Special Guests! Bèrelør!!! |
| Datum : |
10/07/09 |
| Locatie : |
De Rots, Antwerpen |
| Type : |
Optreden |
| |
|
TheFistOfDissent
|
Warbeast
Warbeast Myspace
(Death Metal/Thrash Metal)
Bèrelør
Bèrelør Myspace
(Rock/Metal)
Slachtzwijn
Slachtzwijn Myspace
(Death 'n Roll)
Begin: 19.20 u (1e groep)
End: 22.00 u
+ Release show van Warbeast hun demo 'Death Metal Thrashers' en Kick-Off van hun Warpath Tour!
Inkom: Da zal iets van een € 5 zijn ofzo
|
04/06/09 22:30
|
KontGat
|
Waarom headlined warbeast? op wa slaagt da?
|
04/06/09 23:40
|
OrgasmicAbortion
|
Omdat hun cd release is, mss da ze daarom headline, nee?
|
05/06/09 08:56
|
klorgoroth
|
omda izzy de manager het zo heeft geregeld !
|
05/06/09 18:29
|
KontGat
|
zebbe begot nog ma 4x opgetrede fzo XD en ze zen ni eens goe
|
05/06/09 21:24
|
UnleashedHell
|
gelle kunt e stukske ziejevere zenne
|
06/06/09 03:15
|
OrgasmicAbortion
|
Tis hun gegund, tis tenslotte de release van hun demo. Plus ik vind wel da ze goe zijn ze, hun liedjes steke goe ineen, den drum zit goe, de gitaarlijnen zijn vlot en de zang is nice ! Ze kunne alleen ma beter worre en doorgroeie !
|
06/06/09 14:19
|
TheFistOfDissent
|
Een beginnende groep die ong een 6 maand bestaat, al op het podium heeft gestaan met torture squad, aan een tour bezig is en een knaller van een demo uitbrengt, verdient het toch wel om boven een iets groter groepke te staan, het is en blijft hun demo release, en wij hebben het georganiseerd dus wij beslisse, en als het u ni aanstaat blijf dan gwn weg.
|
07/06/09 16:05
|
KontGat
|
Wth man XD precies of het een verplichting is die goe te vinde, tis ni omda het vriende zijn van ons da we die mer bangelijk moete vinde é
|
07/06/09 20:00
|
OrgasmicAbortion
|
Ik kom wss ni, kzit dan aan zee in Oostende
Sorry de snorry
|
22/06/09 09:34
|
RepercussionHC
|
hun liedjes steke goe ineen, den drum zit goe, de gitaarlijnen zijn vlot en de zang is nice
no offence, mijn neef speelt erbij enz
maar het enige goede aan warbeast zijn sam zijn drums
maar zelf deze zijn samen met het geheel vrij cliché.
ik vind het eigenlijk zeer zwakke muziek waar technisch niets moeilijk in zit ..
en een manager voor zo'n bandje is echt wel scheef
|
09/07/09 12:20
|
TheFistOfDissent
|
Ze zijn ook nog maar een paar maanden bezig he ge kunt alleen maar verbeteren + K'had het hier nog niet bij gezet maar Slachtzwijn weurd vervange door The Zygoma Disposal
|
10/07/09 15:22
|
TheFistOfDissent
|
Goed net nog op de leste moment bevestiging gekrege dat Slachtzwijn toch speelt dus bij deze, Slachtzwijn speelt!
|
10/07/09 16:05
|
RepercussionHC
|
band van de avond : slachtzwijn
originele rifkes, coole vocals en vernieuwend
ik snap de hype rond warbeast echt niet,
rifkes die al 1000x gebruikt zijn, onstrak, ... vrij cliché dus ...
|
11/07/09 01:15
|
TheFistOfDissent
|
Als ze die nu gwn goe vinne in de muziekwereld weurd alles duuzend keren herbruikt da vinde bij topbands en ok bij beginnende bands ze
|
11/07/09 16:43
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| | |