|
| |
BlueCasket
|
Dat yasmine zelfmoord heeft gepleegd weet iedereen.
En vandaag is het haar crematie en het gaat er echt over!
Heel de straat staat hier vol met auto's en dan heb ik het niet over de parkeerplaatsen alleen!
Een soort van middenberm en overal waar ze maar kunnen zetten mensen hun auto's hier maar neer.
Persoonlijk vind ik het er wel over gaan hoeveel mensen "bekommerd" zijn met yasmine en naar haar crematie komen loeren.
In mijn ogen is een begrafenis/crematie toch iets onder familie en vrienden.
Dus wat hebben die (zoals ik het hier zie) honderden mss een paar duizend man en hoogstwaarschijnlijk dus ook allemaal vreemden hier eigenlijk te zoeken?
Omdat ze den dag allemaal enal lezen en haar privé leven daardoor wat kennen zijn ze ineens vrienden en kenissen?
Wat vinden jullie hiervan?
Is het nog normaal dat men gewoon de wet hierdoor aan zen laars lapt en daar dan gewoon staat als één meute die ze eigelijk niet kent maar wel heeft gezien op tv?
Bij Michael Jackson zal dit ook wel gebeuren maar hij is dan ook wel wat meer gekend dan Yasmine ma toch...
|
03/07/09 14:55
|
EmmShizzle
|
Yasmine gaat ook niet internationaal , denkik
dus bij michael jackson zal dit wel zo zijn,
en zullen er van alle landen komen
omdat hij een groot muziekant was
|
03/07/09 14:59
|
ThooWmasje
|
Als de familie van Yasmine dat niet wilt kunnen ze het ook in 'intieme sfeer' doen. Vrij logisch dat er veel volk naartoe komt, ze was nu eenmaal bekend.
|
03/07/09 14:59
|
stillestalker
|
gaan ze nu elke keer da dr iemand bekend sterft zo n topic van "omg waarom kome daar zoveel mense op af" opene ofwa
t laat mij vrij koud eiglk, das zoiets wa niemand eiglk iets kan schele, denk k
|
03/07/09 15:02
|
ikbensander
|
ik wil ook media-aandacht als ik sterf =(
|
03/07/09 15:03
|
BlueCasket
|
Ja maar waarom gade er dan naar zien?
Ik vind da echt zo achterlijk om een laatste groet te doen bij iemand die ge toch zelf nooit hebt gekend buiten de boekskes
Natuurlijk beroemde mensen ontmoeten veel mensen en zullen er dus ook veel komen naar een begrafenis ervan.
Maar zelf als buitenstaander?
Dan hebt ge daar toch echt niks te zoeken komaan.
|
03/07/09 15:04
|
Zetta
|
Ehm, ze hebben een fucking groot beeldscherm/foto (geen idee wat het nu is ) buiten bij het crematorium neergezet. Dat is een keuze van de familie, so I don't see a problem. Als ze graag een begrafenis in intieme kring wilden hadden ze dat niet gedaan he
|
03/07/09 15:07
|
stillestalker
|
ja die mense hebbe daar niks te zoeke
ma so what man , erger u ni aan zo ne bullshit. boehoe dr staan autos geparkeerd in u straat, ga dan uit fz als ge dr echt ni op kunt zien. sffs zijn ze weg
|
03/07/09 15:07
|
BlueCasket
|
Ik denk liever aan de omwonenden zoals ikzelf!
Wat voor boertige klootzakken zijn me dat hier allemaal!
Héél gepast om uw auto op iemand anders zijn oprit van zijn huis te zetten!
En dan zetten er nog is twee anderen hun auto voor diegene!
Ik vind het gewoon absurd.
Moest ik beroemd zijn screw them ik wil een intieme begrafenis enkel familie en vrienden meer niet ze.
Tof ze voor die familie dat wanneer ze buitenkomen ze mss worden geinterviewd en honderden fototoestellekes dat dan foto's liggen te trekken van hun.
héél plezant want het is bijna halfvier en dan komen de werkende ouders thuis en hun oprit staat al vol door een of andere kloot.
Mja hun keuze kan ik niets aan veranderen maar ze vergeten allemaal blijkbaar dat er anderen weer de dupe van zijn van hun keuze.
En weggaan gaat zelf niet. Ik geraak er zelf niet uit met mijn auto.
Nogmaals goed voor hen maar ze vergeten wel de omwonenden door zulke keuzes te nemen.
|
03/07/09 15:12
|
stillestalker
|
ween ween ween
stamp die manne dan n achterlicht uit fz ipv ons te kome lastigvalle
actie
|
03/07/09 15:14
|
Manifestation
|
de mensen die er bekommerd om zijn moeten da toch niet? alé, ze heeft zelfmoord gepleegd, dus ze wou het zelf, dus eigenlijk moeten de mensen 'blij' zijn dat ze eindelijk heeft wat ze wil
da komt wel gemeen over, ma zo vind ik dat toch
|
03/07/09 15:18
|
BlueCasket
|
achterlichten uittrappen? Ohja da zal die flik voor de deur graag zien gebeuren.
Kzou het maar al te graag willen maar ik kan ni
|
03/07/09 15:18
|
EmmShizzle
|
En weggaan gaat zelf niet. Ik geraak er zelf niet uit met mijn auto.
neem dan de fiets,of ga tevoet
|
03/07/09 15:19
|
PoEwPz
|
Ik denk liever aan de omwonenden zoals ikzelf!
Wat voor boertige klootzakken zijn me dat hier allemaal!
Héél gepast om uw auto op iemand anders zijn oprit van zijn huis te zetten!
En dan zetten er nog is twee anderen hun auto voor diegene!
Ik denk da da overal wel is zal zijn. Je moet hier is komen kijken als het midweek was. Ja danku voor al die caravans in mijne hof en die auto's op mijne oprit.
Maar voor zo één keer kan da nu wel geen kwaad denk ik dan
Straks zijn die toch weg.
|
03/07/09 15:21
|
stillestalker
|
ma als ge ni buite geraakt me dn auto kunde diee flik toch aanspreke
die ga ni zegge da ze daar moge blijve staan zu
|
03/07/09 15:21
|
BlueCasket
|
Kzou die voorste en achterste is goe moete rammen met de mijne ja da hunne bumper beschadigd is ofzo.
Ik vind het gewoon schandalig dat met zulke mediabelangstelling weeral een hele buurt eronder ligt te lijden namelijk met parkeer problemen. En er is niets leuker dan op ne vrijdag avond aan te komen voor een deur die vol staat met auto's en ge zelf hem erges moet zetten om dan 10-15 minuten te voet nog is moet gaan naar huis.
|
03/07/09 15:22
|
BlueCasket
|
Idd PoEwPz daar hebt ge gelijk in
maar toch ik vind het toch ni kunnen.
Ja stillestalker da kan ik doen en wa gaat die doen die een boete geven?
Die eigenaar zelf is er ni dus ge kunt ni weg. Nah
Zelf bij speciale gelegenheden probeer ik mij toch nog altijd volgens de wet te gedragen.
Ook al kan ik dan mischien zelf nergens meer proberen dan wandel ik wel even om, maar ik ga niet beginnen aan wildparkeren of mijne auto op de oprit van iemands huis zetten.
Das mijn keuze dat ik naar zoiets dan ga kijken dan draag ik zelf de gevolgen, maar laat toch een ander er niet onder lijden ?
|
03/07/09 15:23
|
Zetta
|
Wegslepen!
|
03/07/09 15:24
|
BlueCasket
|
Idd Zetta keb er al een paar zien wegslepen worden!
Maja tis ni genoeg
Naja khoop dat het hier niet te lang meer ga blijve duren.
|
03/07/09 15:27
|
| | |