|
| |
| Alternatief camping Marktrock 2009. (opgelost) |
Witwicky
|
Goeiedag iedereen.
Ik had dus een klein vraagje in verband met Marktrock 2009.
Aangezien ik van Hasselt ben , en 2x op en af met de trein naar Leuven een beetje duur is,
vroeg ik mij af of iemand misschien een alternatief weet voor een camping aangezien die er niet is dit jaar?
Misschien een jeugdherberg in de buurt? of zo?
Ik ken dus ook niemand in Leuven, dus bij een kennis overnachten zal geen optie zijn.
Alvast bedankt.
|
04/07/09 20:59
|
stillestalker
|
wakker blijven
ma valt da ni vrij goe mee as ge zo n gopassdinges neemt?
of als ge me de bus naar diest en van daar uit nr leuve gaat zijt ge denk k anderhalfuur (wrs iets langer kweni) onderweg fz.
anders dn holiday inn? kweet wel ni wa da kost..
|
04/07/09 21:10
|
Ludo69
|
Met een go-pass zal je 10 euro betalen voor die extra heen-en-terug rit... Zo duur is dat nu ook niet hé, ik denk niet dat je iets zal vinden om te logeren dat goedkoper is dan 10 euro
|
04/07/09 22:04
|
tickingxclock
|
en trouwens, dat gaat er waarschijnlijk ook allemaal stampvol zitten
|
04/07/09 22:17
|
LostInConfusion
|
en er is écht niemand die je kent die zijn kot beschikbaar wilt stellen? ook niet viavia?
@ludo69: het probleem met treinen is dan ook die niet laat rijden en je dan vroeg naar huis moet vertrekken
|
04/07/09 22:19
|
ThooWmasje
|
Het station wordt wel meer gebruikt om te overnachten.. misschien daar eens gaan horen?
Zoek iemand met een 12 maandencontract voor zijn kot en dan kan je daar overnachten. Hopelijk kom je de kotbaas dan niet tegen, want sommigen kunnen daar ambetant over doen
|
04/07/09 22:26
|
Avgrund
|
De trein is ni duur maar je gaat geen treinen meer hebben denkik als je alles uit wil zien.
Er is wel dicht bij leuven station een herberg, de blauwput.
En ik heb een grote tuin, maar woon 10km van leuven, sorry
|
05/07/09 10:49
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je op deze registreer pagina inschrijven en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| | |