Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wie gaat niet naar fuiven? (opgelost) (Gezocht)

Wie gaat niet naar fuiven? (opgelost)

15/10/09 12:49
FuckedUpMinds
Hallo!

Voor een artikel in MONK (Mechels jongerenmagazine) zoek ik mensen die niet graag of niet kunnen uitgaan. Kan je tegen de miekes op fuiven, tegen de groepsdruk of de muziek, heb je een handicap, vind je jezelf te dik, heb je geen tijd door je werk of een andere goede reden om niet naar fuiven te gaan? Laat het dan alsjeblieft zo snel mogelijk weten, het zou een enorme hulp zijn.

Heb je een grote boodschap over te briefen, maar durf je je verhaal niet te vertellen? Geen nood, het kan allemaal anoniem (zonder naam of foto). Stuur me gerust een PM of mail op suzanne.gielis@student.khm.be
15/10/09 12:52
er is een verschil tussen niet uitgaan en niet naar fuiven gaan, hé. Ik ga nooit naar fuiven maar ik ga wel uit.
15/10/09 12:54
Mneh, er zijn fuiven waar ik niet graag naartoe ga, wegens de kotsende 14-jarigen. :|
15/10/09 12:55
MetalGirl
inderdaad @ drecksack.
ik haat fuiven maar ik ga wel op café,naar optredens en festivals. ook al is dat de laatste tijd bitter weinig.
15/10/09 12:55
FuckedUpMinds
Er is inderdaad een verschil. In dit geval gaat het specifiek over fuiven. Waar ga je dan wel uit?
15/10/09 12:55
drummerjoa
ja idd @ drecksack...
ik ga ook wel graag eens ne keer iet drinke of naar optredens... maar fuiven? nee dank u
15/10/09 12:56
Elkinos
ik ga niet naar fuiven omdat ik nie graag in grote menigte sta.
En alsk naar een fuif ga, dan zoek ik mij een rustig plaatje op waar niet te veel volk staat
15/10/09 12:58
Ik ga naar optredens en jeugdhuizen en café's. Alles buiten fuiven gewoon, omdat daar veel te harde boechtmuziek word gedraaid en iedereen veel te druk bezig is met indruk maken. En het er véél te duur is, je drinken in plastieke bekers krijgt en ik er toch elke keer ambras krijg met de eene of andere johnny die denkt dat 'ie niet opzij hoeft te gaan staan als ik door wil.
15/10/09 13:02
Oleanda
ik ga gewoon graag nekeer iets drinken soms, maar echt uitgaan en naar fuiven gaan, no thx!
15/10/09 13:02
Kathleenb
Fuiven zijn dom. Er lopen veel te veel kinderen rond, er wordt veel te veel bier gedronken, mensen hebben zeer weinig respect voor elkaar op fuiven, de gemiddelde herseninhoud van bezoekers van fuiven is niet erg hoog, de muziek is verschrikkelijk, en ga zo maar voort ...
15/10/09 13:04
DinosaurKiller
Te dik of een andere goede reden om niet naar fuiven te gaan (':
15/10/09 13:05
Ik ga niet graag naar fuiven, gewoon omdat ik het concept niet leuk vind... Ergens naartoe gaan waar de muziek zo luid staat dat ge niet eens meer deftig met elkaar kunt praten... Veel te druk, veel te warm,...
15/10/09 13:11
MetalGirl
ik dans niet en de muziek op een fuif staat zo luid dat je ook niet meer kunt praten (alhoewel dat tegenwoordig in cafés ook een pest aan het worden is)
er zijn inderdaad veel te veel snotneuzen die niet weten hoe ze met alcohol om moeten.
zelfde gaat ook op voor discotheken alleen zijn die nog belachelijk veel duurder en mag blijkbaar niet overal zomaar binnen.

dinosaurkiller: dat lijkt grappig maar ik denk dat ge er van zou verschieten hoeveel er binnen zitten omdat ze zichzelf dik en lelijk vinden en te onzeker zijn om buiten te komen
15/10/09 13:14
Ik ga NOOIT naar fuiven. Enkel optredens/festivals
15/10/09 13:14
ik kan ni uitgaan wegens medische redenen (rugprobleem), telt da ook? :p
15/10/09 13:20
EnemyOfGod
hetzelfde als lordomega
15/10/09 13:23
DinosaurKiller
Als ze binnen blijven zitten omdat ze te dik zijn heb ik er dan in ieder geval geen last van dat ze wegblijven.
15/10/09 13:33
FuckedUpMinds
Gelukkig deelt niet iedereen jouw mening, DinosaurKiller.

Alle anderen wil ik heel graag bedanken voor hun talrijke reacties. Ik wist niet dat zoveel mensen niet graag uitgaan. Ik PM nog wel ;)
15/10/09 13:34
DoRiTa
Ik ga niet naar fuiven.
Er zitten toch enkel maar dronkaards en rokers en drug addicts etc etc...
Aangezien ik daar grandioos tegen ben heeft het geen zin voor mij om naar een fuif te gaan.
15/10/09 13:38
silentio
ik ga niet naar fuiven omdat het me geen zak interesseert? hehe


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.