Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Lange sms-berichten: broken message : 26 reacties (1/2) [Computer en Elektronica]

Lange sms-berichten: broken message

20/10/09 14:52
Hoi !

Ja, het zoveelste Samsung Star topic, maar enfin. Ik heb al op internet gezocht en nogal mensen met mijn probleem gevonden, maar ni echt een oplossing. Naar de winkel gaan is de allerlaatste oplossing, en misschien is het wel heel simpel op te lossen? :)

Het zit dus zo, als ik een bericht krijg van meerdere sms'en, bv. 3 smsjes na elkaar in 1 bericht, dan krijg ik vanbove altijd de melding [broken message] en een heel deel van de tekst blijft gwn weg .. Int begin hielp het om de gsm af & aan te zette en dan kwam het bericht soms 2u later nog door, maar nu dus helemaal ni..

En da is best ambetant alsge een smske van ne klasgenoot krijgt om iets te vrage, dan moet ik altijd antwoorde "wa hadde gestuurd? want kan het weer ni lezen". Kheb dieje gsm nu 3 maand, dus nog ni echt de moment om te haperen vind ik :(

Iemand da ook al voorgehad & eventueel een oplossing?

Danku!
20/10/09 15:00
DinosaurKiller
Dit is de 4de keer dat ik het zeg.
Samsung is gewoon bucht en daar kan niks aan gedaan worden.
20/10/09 15:04
Bij mijn vorige samsung gsm's had ik da nochtans ni ;)
20/10/09 15:04
tweedehands nokia kopen,
kan je dan nog altijd je sim insteken als je je sms niet binnenkrijgt,
en je zou je samsung niet weg willen doen.


Ik denk ook dat de gsm die jij hebt gekocht, nog beetje onder constructie is,
jammer, maar t zal toch winkel worden denk ik .
20/10/09 15:05
DinosaurKiller
Wat ik heel soms heb is dat niet heel het bericht aankomt als ge te snel opent terwijl het nog aan het komen is.
Maar daarna is het wel altijd volledig na een beetje wachten en dat gebeurt amper dus dat zal het wel niet zijn.
20/10/09 15:08
Me mijn vorige samsung had ik da ook, en da lag toen altijd aan omdak ni genoeg geheugen had dus verwijderd is ne keer een paar sms'kes en zie is of dat dan nog 'broken' is!
20/10/09 15:10
Het sms-geheugen was helemaal leeg, dus daaraan lag het nie..
20/10/09 15:23
ze hebben dieje star veel te snel willen uitbrengen denk ik, das gewoon een 'fout' wss .. (zoals MemDjay ongeveer al zei dus)
20/10/09 15:52
NeedMeDication
niet het moment om te haperen na 3 maand wat moe ik dan zeggen net na 2weke was de mijne al kapot heb em nu een maand en een half en is al vo de 2de x binnen ;) is wel geen samsung star maar ne nokia..

en denk da de enige oplossing trg na de winkel gaan is
20/10/09 17:42
Extraction
Ik heb het ook af en toe. Maar vaak ligt het aan degene die gestuurd heeft, de gsm te vroeg heeft dichtgeklapt of dergelijke. Vaak wordt het dan verholpen wanneer je nog een berichtje krijgt van diezelfde persoon dan wordt dat ontbrekende bericht ook weer onmiddellijk aangevuld.
20/10/09 18:09
ik heb da ook dikwijls, da's ook vrij logisch eh... Ik sluit da bericht dan gewoon en 5min later staat er dan een envelopje dat ik het kan lezen
20/10/09 19:07
OHHMYGOD
andere gsm kopen
samsung is bucht idd
20/10/09 19:13
PinkKissx
ik heb dat ook vaak!
meestal stuur ik dan nog een bericht naar de persoon waarvan ik het kreeg
en dan komt de rest altijd wel aan..
20/10/09 19:16
MotherOfAbominations
quote door
Dit is de 4de keer dat ik het zeg.
Samsung is gewoon bucht en daar kan niks aan gedaan worden.


ehm mijn samsung gaat al meer dan 4 jaar mee en totaal geen problemen mee!
ik heb tussendoor een nokia gehad die na een jaar(!) al niet meer naar behoren functioneerde...
en ben ik maar terug overgeschakeld op mijn samsungetje :)
mijn volgende wordt sowieso weer een samsung, al dan niet de samsung star en NOOIT van mijn leven meer een Nokia
20/10/09 19:22
DinosaurKiller
ok!
20/10/09 19:29
HerpesGenitalis
mijne samsung heeft da nogtans nooit
20/10/09 19:33
xEsterr
mijne wel :(
20/10/09 19:48
mijn lg doet dat
20/10/09 19:52
Partisan
kheb ne nokia dieje da ok doe, ma da komt wel alty direct door drna, ne minuut of nog ni later
20/10/09 20:17
MJB
gewoon bellen ipv al da sms gedoe