Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Metalkledingwinkels : 38 reacties (1/2) [Gezocht]

Metalkledingwinkels

10/08/10 20:10
Noxa,

ik ben mijn klassieke winkels in Antwerpen een beetje beu gezien,
op de rest van het forum is niet veel te vinden hierover en google werkt ook niet zo mee...

Zijn er hier mensen onder jullie die ergens in de procinvie Antwerpen of net over de Nederlandse grens ( eindhoven tilburg die kanten ) leuke metal-winkels weten zijn waar je zowat van alle stijlen iets hebt? (Dus niet specifiek bandshirts )
Ik zou graag mijn garderobe nog eens wat bijvullen, maar ik vind dus geen leuke winkels!
Internetshoppen is voor mij nooit echt een optie geweest aangezien ik zeer 'lastige maten' heb,
dus ik pas en bekijk graag voor ik zomaar louter op foto iets kies.
Dus als jullie nog toffe winkels weten zou ik die graag van jullie horen!

Alvast bedankt
10/08/10 20:14
ik weet alleen winkels in bxl, maar daar ben je niks mee zeker :)
10/08/10 20:15
quote door
ik weet alleen winkels in bxl, maar daar ben je niks mee zeker :)

- mag ook, uiteindelijk als het de moeite is mag het een paar km verder zijn! :)
10/08/10 20:15
EternalScream
fish & chips vond ik anders wel shiek
10/08/10 20:21
Eekhoorn
quote door
fish & chips vond ik anders wel shiek


"als ge niks zinnigs te zeggen hebt moet ge zwijgen eh :s " :p
10/08/10 20:22
EternalScream
quote door


"als ge niks zinnigs te zeggen hebt moet ge zwijgen eh :s " :p


ik vond die goed !
10/08/10 20:28
wel, de straat weet ik niet, maar als ge van het centraal station naar beneden stapt, een straatje in, daar heb je een winkel (ken de naam niet) met en paarse gevel, daar zul je wel wat vinden
er zullen er nog wel meer zijn in die buurt denk ik
10/08/10 20:32
xseelenschmerzx
Ja, 't paarse winkeltje. Geen idee wat de juiste naam daarvan is. Niet zo groot, maar het valt wel op. En in de buurt daarvan is er een gallerij, daar zijn ook een paar winkels waar je metal/gothic spullen kan vinden.
10/08/10 20:32
In Breda zijn er wel van die winkeltjes :p
10/08/10 20:50

Leuk topic! Ik zoek er eigenlijk ook achter :p
10/08/10 20:51
letscomparescars
quote door
Ja, 't paarse winkeltje. Geen idee wat de juiste naam daarvan is. Niet zo groot, maar het valt wel op. En in de buurt daarvan is er een gallerij, daar zijn ook een paar winkels waar je metal/gothic spullen kan vinden.

Je bedoelt de Agora Gallerij gok ik. Daar kan je eventueel wel iets vinden, maar het is niet zo spectaculair.
10/08/10 21:16
gotica in diest mischien?(':
10/08/10 21:49
In de Kammenstraat, zo int begin? Is da ni zoiets?
10/08/10 21:53
the metalzone? das het enigste dat ik ken. in gent wel, maar op hun site staat dat ze ook filialen in antwerpen enzo hebben. Of mss is dat net één van de winkels die je bent beu gezien?
10/08/10 21:55
quote door
gotica in diest mischien?(':

Is die niet toe?


Ben eigenlijk ook wel benieuwd,
want ik weet vanalles in Vlaams-Brabant zijn, maar in Antwerpen niet echt :(
10/08/10 21:59
xseelenschmerzx
Ja inderdaad, Agora. Je kan er toch New Rocks en gelijkaardige kopen, dacht ik. De rest weet ik niet meer, 't is al een paar jaar geleden dat ik er geweest ben.

In Gent is er een winkeltje in een straatje aan de Groentemarkt. Met een vreemde/grappige man. Daar kan je ook vanalle prulletjes en kleren vinden.
Ook in Gent, ik weet niet juist waar, maar in een steegje, en geen idee of het er nog is. Maar kan je van die Victoriaanse gothic kleren vinden, of hoe dat ook noemt. 't Is ook wel gecombineerd met een sekshop. :D
10/08/10 22:02
De Large, als ge online bestellen ziet zitten.
10/08/10 22:15
Louzel
In leuve zijn er in de Diestestraat 2.
De jenna (meer gothic enzo) en dan een echte metalwinkel..geen idee wat de naam is
10/08/10 22:24
Ja wou just hetzelfde zeggen als Louzel :p
10/08/10 22:26
misslukt
Die van Louzel is 'metalzone'