Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
21/08/14 16:02
Online: 41
Naam : 
           Login : 
 Help

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Games Ipod Classic

shotgunfuneral

Ok, ik wil dus gedownloade games op mijn ipod zetten, ma snap precies niet echt hoe
Het is een Ipod Classic 80gb. Als ik in itunes naar de tab games (in mijn ipod menu) ga kan ik dus Games Synchroniseren aanvinken, maar de tab blijft inactief (ik kan niks zoeken of in die scherm slepen. Iemand een ervaring en een idee hoe ik dit kan fixen?
Ty
31/08/10 16:16
Daav

koop een fucking psp om te game

Tot zover mijn geweldige contributie tot deze topic.

Step yo gaim up
31/08/10 16:40
shotgunfuneral

geweldig daav, geweldig
31/08/10 17:28
Daav

Ik weet het, dank u.
31/08/10 21:11
arbitterr

weird.
koop een iPod Touch, veel meer games dan op psp en goedkopere games, en veel gratis games en zelfs meer grafische capaciteiten.

neenee dat hoeft niet. zien dat de spelletjes die je ervoor hebt ook wel degelijk uit de app store komen? En zien dat je er echt voor click-wheel toestellen download, en niet voor Touch-toestellen

Ik neem maar aan dat die tab niet actief wordt omdat het geen clickwheelgames vindt
01/09/10 13:05
drecksack

naain naaintinaain suckah!
01/09/10 15:07
shotgunfuneral

whatever... wou er hold 'em opzette, ma is tis niet zo belangrijk dak er een nieuwe voor zou kope
draait nog alty om de muziek
01/09/10 20:13
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2014 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.031473 seconden.