Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Zonnebril die je boven een gewone bril kunt dragen : 47 reacties (3/3) [Lifestyle]

Zonnebril die je boven een gewone bril kunt dragen

13/04/11 15:59
Ik heb ook zo'n 'klepke'. Kvind da superhandig (het ziet er idd niet uit maar je kan het er supersnel af en op zetten).
Ik gebruik het vooral om met de auto te rijden.
13/04/11 23:26
VisualField
Ik zou toch gaan voor de zonnebril met versterking denk ik..
14/04/11 14:39
quote door


Kan je dat bij elke opticien kopen?


Als je geen zin hebt om je mogelijks zonder resultaat te verplaatsen: bel dan eens naar je optieker. :)
14/04/11 15:00
Niet
haha ik had da als kindje ook zo'n klepje en als ik da omhoog zette deed ik dan altijd asof ik mini mouse was ^^ ma nu heb ik gewoon een zonnebril op sterkte en dan kan je die gewoon aan een koortje hangen fzo, loop je gewoon ff met 2 brillen rond uwe nek rond, mja dan kan je wel zien eh!
15/04/11 17:36
Warsteiner
Ik heb een email gestuurd naar mijn opticien. Die zegt dat Pearle verschillende systemen heeft. Daar moet ik eens binnenspringen.
17/04/11 16:53
paljaske
draag een pet
18/04/11 01:59
-9 -9,5 hier.

Wat ik vroeger had was een klipding met 2 zonnebrilglazen die dezelfde vorm had als mijn bril (en die niet omhoog kon gaan, veel minder opvallend dus), nu draag ik maandlenzen en kan ik gewoon een zonnebril aandoen als ik daar zin in heb.

Een andere oplossing (de beste volgens mij, na lenzen) is om gewoon een deftige op sterkte zonnebril te halen, aan uw leeftijd te zien gaat uw zicht niet meer zoveel veranderen, dan kan je evengoed investeren in een montuur + glazen waar je jaren iets aan kan hebben.

een bril dragen over een andere bril is àltijd vervelend.
20/04/11 19:07
Warsteiner
Ik ben vandaag naar Pearle geweest en heb zo'n opzetsysteem gekocht, het ziet er echt niet zo gek uit, is handig en kost 35 €, een stuk goedkoper dus dan een zonnebril op sterkte.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.