Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Google Adsense : 10 reacties (1/1) [Internet]

Google Adsense

17/08/11 12:47
Hey Noxa,

Ik zou graag een website ivm vrouwenvoetbal willen maken.
Vroeger was er zo'n site en die trok heel veel bezoekers.
Nu is het probleem dat ik hier geen geld aan wil uitgeven en een domeinnaam en webruimte kost toch al snel 35 euro per jaar.

Dus ik heb eigenlijk 2 mogelijkheden:
1) Ik probeer met Google Adsense ook 35 euro per jaar te verdienen. Ik heb geen idee of dit haalbaar is, iemand al ervaring met Google Adsense en wat kan je er ongeveer mee verdienen ?

2) Ik zoek een gratis domeinnaam en webruimte, maar dit lijkt me eerder onmogelijk.

Ik wil totaal geen winst te maken met Google Adsense, als ik gewoon mijn kosten terugverdien ben ik al blij.

Dus mijn vraag, denken jullie dat het haalbaar is om met Google Adsense zoveel te verdienen dat het de website mij geen geld kost? En wat is jullie ervaring met Google Adsense? Welke website raden jullie aan voor webhosting?

Alvast bedankt!
17/08/11 13:13
arbitterr
Mij lijkt dat haalbaar hoor...
En misschien dat je ergens anders goedkoper webruimte krijgt? Ik weet niet hoeveel plaats je nodig hebt :p
17/08/11 13:15
Ja ik kan ook niet zo goed inschatten hoeveel ik nodig heb.
Tot nu toe dacht ik gewoon het goedkoopste op one.com te nemen en dan kwam dat in totaal op 35/jaar. Ofja dat is misschien alleen het eerste jaar want er kwam een inschrijvingskost van een 12 euro ofzoiets bij
17/08/11 13:58
.tk is of was allesinds toch gratis?
17/08/11 15:06
als je adsens wilt gebruiken, dan moet je al een ietwat deftige site hebben. Dan moet je niet afkomen met een .tk of andere goedkope brol. Bij google weten ze ook dat het gratis is, en het kan wel eens zijn dat ze dergelijke sites gewoon minder waardevol vinden. Dus minder kans op goedkeuring bij adsense, minder kans op bezoekers via google search resultaten.


Vrouwenvoetbal is echter een mooi afgebakend onderwerp met een specifieke doelgroep. Dus dat kan best wel efficiente reclame bij adsens opleveren, maw : relatief 'hoge' inkomst voor x aantal bezoekers. Als je die wereld dan zelf ook wat kent, en je weet dat er vraag naar is en je kan er een goede inhoudelijke website voor ineensteken, dan denk ik dat je gerust kan hopen op zo'n 5-10 euro inkomst per maand. Dat is 60-120 per jaar, en zal wel genoeg zijn voor wat basis webruimte en een echte domainnaam.

dus ja, zeker haalbaar volgens mij.
17/08/11 15:38
Bedankt ypsilon!
Ik denk dat er echt wel 'vraag' naar zo'n website is, aangezien veel mensen klagen dat die website van vroeger er niet meer is. Dus dan zal ik er eens aan beginnen, hopelijk verdien ik het dan terug.
17/08/11 20:28
Takemeintoyourskin
.TK zou ik niet doen. Bleh. Als ge een .tk link ziet, klikt de helft vd mensen daar al zeker niet op.
17/08/11 22:02
ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag, maar wil wel eventjes melden dat ik het super vind dat je terug een site voor vrouwenvoetbal wil opstarten!
18/08/11 00:33
whynot2000
quote door
.tk is of was allesinds toch gratis?

.tk is geen host. Dat is om een URL als http://users.telenet.be/vulume/ om te vormen naar http://www.vulume.tk, zodat die leesbaarder en "professioneler" is (ge hebt dus al ergens anders webruimte nodig), maar over de jaren heen en door die ads die tk er bij zet heeft dat het omgekeerde effect gekregen.

OT:
Als ge bij telenet zit kunt ge een professioneel .be domein krijgen met webruimte voor €3 per maand, en andere suffixen kosten daar iets rond. En daar moogt ge adsense of eender wat op zetten.
18/08/11 11:44
arbitterr
Op versio.nl zijn de prijzen wat goedkoper denk ik. Het goedkoopste pakket is 0.50 euro per maand, en domeinregistratie is 3.29 euro.
18/06/13 00:09
DeadAngell
Late reactie: maar ik heb een .tk domein met adsense op. Da's totaal geen probleem.
Voor mensen die in de toekomst zich zouden afvragen :D


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.