Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
30/08/14 02:13
Online: 20
Naam : 
           Login : 
 Help

Dagelijkse onzin «    ( 1 / 1 )    »
Light in the box

Justineeee

Hoi hoi,

heeft er iemand van jullie ervaring met de site light in the box?
Wil hier graag iets op bestellen, maar betwijfel of de site betrouwbaar is...

04/03/13 18:46
Plantaardig

Mini in the box is een onderdeel van light in the box en zijn betrouwbare sites om goederen te bestellen. Mijn ervaring is dat de goederen altijd zijn aangekomen. Echter moet je er wel voor zorgen dat je bestelling onder de €22.- euro zijn daar je anders invoerrechten en BTW moet betalen. De invoerrechten voor bestellingen onder de €150,- euro zijn €12,50 tot €17,50. Dus zorg altijd dat als je meerdere artiekelen besteld dat je dit opsplitst in verschillende bestellingen onder de €22,- euro. Dan heb je geen last van invoer en BTW. Ik heb meerdere malen bestellingen gedaan en die zijn altijd aangekomen.

04/03/13 18:52
Justineeee

Heb eens gekeken om Mini in the box, ze hebben daar niet wat ik zoek. maar toch bedankt voor de informatie, ik vermoed dat de invoerprijzen wel hetzelfde zullen zijn bij mijn product :)
04/03/13 19:04
Plantaardig

ahja , want het is hetzelfde ;)
( gewoon een onderdeel van light in the box..)
04/03/13 19:18
JonasIsInThaHouse

Betrouwbaar hoor !

Altijd betalen met Paypal als je het pakket binnen de 40dagen niet hebt gehad, paypal claim !
04/03/13 19:35
pittaman

Op twerk was iemand die daar miserie mee gehad heeft. Kweet niemeer juist wat, was iets met een GSM en twas niet goed.
Maar als de rest zegt dat het ok is, dan zal het wel een uitzonderlijk probleem geweest zijn ...
04/03/13 20:30
okapi

Ik moet da heel vaak leveren via mijn werk en vaak bij dezelfde mensen dus da zal wel in orde zijn daar :D

Wel hilarisch om te zien wa er soms besteld wordt want ja, ze zetten da altijd EXACT op hun papieren wat er in zit :$
04/03/13 23:59
Matva

Quote door okapi
Ik moet da heel vaak leveren via mijn werk en vaak bij dezelfde mensen dus da zal wel in orde zijn daar :D

Wel hilarisch om te zien wa er soms besteld wordt want ja, ze zetten da altijd EXACT op hun papieren wat er in zit :$

"One XL Horse Cock replica dildo"
05/03/13 13:25
Devwaes

Zowel Light in the box als mini in the box zijn correct in hun handelen. Ik had een klokje aan een ketting besteld, de wijzer was slap, viel altijd naar beneden. Even gemaild, diezelfde dag nog antwoord dat ze gratis een nieuw op sturen en ik hoef het kapotte niet terug te sturen.

& Idd onder de 22euro blijven of je betaalt douanerechten.
05/03/13 16:41
Matva

Vandaag nog 30 euro douanekosten mogen betalen se, OLé >_>
05/03/13 18:12
okapi

Quote door Matva

"One XL Horse Cock replica dildo"

Ik was gaan kijken waar die spullen stonden op de website die da ik soms zie staan maar da is dan precies een goed verborgen sectie :D Er waren mensen die erotische pakskes en zweepkes enzo kochten, net nog geen dildo's daarbij gezien :D

Wel via andere bedrijven natuurlijk :$
05/03/13 21:30
Matva

Quote door okapi

Ik was gaan kijken waar die spullen stonden op de website die da ik soms zie staan maar da is dan precies een goed verborgen sectie :D Er waren mensen die erotische pakskes en zweepkes enzo kochten, net nog geen dildo's daarbij gezien :D

Wel via andere bedrijven natuurlijk :$

bad dragon
05/03/13 23:16
MetalGirl

Quote door okapi

amai echt? normaal zet een deftig bedrijf dat er niet op. En als chance. Mijne postbode zou niet moeten weten welke kleur van lakens er op mijn bed liggen etc.
06/03/13 11:12
okapi

Quote door MetalGirl
amai echt? normaal zet een deftig bedrijf dat er niet op. En als chance. Mijne postbode zou niet moeten weten welke kleur van lakens er op mijn bed liggen etc.

Oke nee helemaal ni altijd. Sommige mensen/bedrijven doen da wel, maar een groffe omschrijving van het product is 50% zekerheid dat het goed en snel door de douane komt, als uw beschrijving (en papierwerk natuurlijk) exact klopt dan gaat uw pak zelden tegengehouden worden door de douane.
En eiglk hebben wij ook zelden tijd, of goesting, om zelfs nog maar te kijken naar de beschrijving :D Als ik kijk naar de beschrijving is het ook 9 vd 10 keer omdat de klant ni eens meer weet dat hij iets besteld heeft en wilt weten waarvoor hij aftekent. Soms zitten er toch simpele mensen tussen ze :' )
06/03/13 23:52
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2014 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.030121 seconden.