Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Micropayments per sms : 7 reacties (1/1) [Internet]

Micropayments per sms

07/12/13 22:07
Hallo

Ik ben bezig aan het opstarten van een nieuwe site en hiervoor moeten gebruikers micropayments uitvoeren (per sms liefst). Ik vind echter het bos door de bomen niet meer. Wat zijn de sites/programma's/zaken die het meest aan te raden zijn qua gebruiksvriendelijkheid en hoe groot is de payout?

07/12/13 22:09
cloud9
is dat nog van deze tijd? Dacht dat tegenwoordig alles wel met visa of paypal ofzo gedaan werd.
07/12/13 22:12
Goh dat komt er ook nog op, maar we zijn niet altijd op zoek naar jonge mensen, integendeel
07/12/13 23:30
MooPoint
ik las drie keer micropenis
08/12/13 00:32
payout is meestal maar 40 tot 45% van wat de gebruiker uiteindelijk zelf betaalt. De operatoren gaan met pakweg de helft lopen, het tussenbedrijf dat de betaaldienst beheert heeft er ook nog een klein deel op. Vaak is er ook een maandelijkse kost aan dat tussenbedrijf van een honderdtal euro, gewoon voor de huur van zo'n keyword en al.

wat ik ooit een paar jaar gebruikte voor noxa was willux.be . Vriendelijke behulpzame mensen daar. Mail hen met uitleg van wat je juist nodig hebt en hoeveel gebruikers je ongeveer verwacht, en dan zullen ze wel iets voorstellen.
08/12/13 21:36
Ahja, waar is den tijd dat ge kon sms'en om vip te hebben op noxa :p
09/12/13 23:48
blackbirdinberlin
ik wil terug vip :(

die stats voor iedereen zijn nergens goed voor
10/12/13 15:08
quote door
Ahja, waar is den tijd dat ge kon sms'en om vip te hebben op noxa :p

Waar is den tijd dat je een briefje van 5 euro in een envelop moest opsturen om vip te hebben op Noxa :D

Ik weet hier weinig over, maar voor wat voor site is dit dan? Ik ben wel benieuwd wat je bedoelt met "niet altijd jonge mensen, integendeel".


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.