Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Enquête bank : 9 reacties (1/1) [School]

Enquête bank

19/04/14 18:03
dag noxa,

willen jullie zo lief zijn om deze korte enquête voor ons groepswerk in te vullen?
iedereen mag aan de enquête meedoen, ook wie niet aan internetbankieren doet.
het is overigens niet zo saai als het klinkt, want het gaat eigenlijk niet echt over internetbankieren, maar we willen jullie antwoorden niet beïnvloeden.

dankjewel!
19/04/14 19:13
Een klassieke bank biedt tegenwoordig toch ook gewoon internet en mobiel bankieren aan, daar hoef ik helemaal niet voor bij een internetbank te zijn. Ik vind de vragen van deze enquête in dat opzicht nogal vreemd: ik ben niet bij een internetbank, toch doe ik bijna alles online/via app. Ofwel heb ik de vraagstelling verkeerd begrepen.
19/04/14 19:51
wij weten dat bijna elke bank tegenwoordig een app heeft en dat het perfect mogelijk is om alle bankzaken mobiel te doen, bij welke bank ge ook zijt. het verschil tussen een internetbank en een gewone bank is dat een internetbank helemaal geen kantoren heeft, terwijl dat bij een gewone bank wel is. is het duidelijker zo? :D
19/04/14 21:22
Ziezo...
19/04/14 21:57
Ingevuld. Je vergat de optie van ethisch bankieren bij de andere mogelijkheden en de bankkeuze, niet iedereen kiest een bank op basis van eigen winst/snelheid/service.
19/04/14 22:46
Maar met de vraag 'doe jij aan internetbankieren' bedoelen jullie wel alle vormen daarvan, toch?
Anders staat mijn reactie nogal onnozel: doe ik aan internetbankieren, ja, natuurlijk, via mijn vaste bank - noem een internetbank: euh, geen flauw idee :P
19/04/14 23:11
@terug: goede opmerking, bedankt! ik ben zelf geen beheerder, maar k ga het zeker voorstellen.

@manontjeh: haha ja tis juist hoor, we bedoelen alle vormen :D

al ne dikke merci aan iedereen die em heeft ingevuld!
20/04/14 14:40
kwas er aan begonnen maar uw enquete is echt verwarrend omda ge precies doet alsof internetbankieren of mobiel bankieren enkel bij een 'internetbank' kunnen. zoals eerder gezegd.

en dan vraagt ge 'kende u het principe van online bankieren al', en dan is het voor mij ni duidelijk of ge het over online bankieren in het algemeen hebt of over online bankieren bij een internetbank.

en dus ben ik ermee gestopt sorry. :)
20/04/14 15:23
quote door
kwas er aan begonnen maar uw enquete is echt verwarrend omda ge precies doet alsof internetbankieren of mobiel bankieren enkel bij een 'internetbank' kunnen. zoals eerder gezegd.

en dan vraagt ge 'kende u het principe van online bankieren al', en dan is het voor mij ni duidelijk of ge het over online bankieren in het algemeen hebt of over online bankieren bij een internetbank.

en dus ben ik ermee gestopt sorry. :)


ik versta heel goed uw verwarring. ik ben zelf geen beheerder en zit er al 2 dagen achter te zagen dat ik da wil aanpassen maar die zijn nooit thuis en maken mij geen mede-beheerder dus ik zit ook echt volop me frustraties. ik haat groepswerken :(
21/04/14 13:51
quote door
kwas er aan begonnen maar uw enquete is echt verwarrend omda ge precies doet alsof internetbankieren of mobiel bankieren enkel bij een 'internetbank' kunnen. zoals eerder gezegd.

en dan vraagt ge 'kende u het principe van online bankieren al', en dan is het voor mij ni duidelijk of ge het over online bankieren in het algemeen hebt of over online bankieren bij een internetbank.

en dus ben ik ermee gestopt sorry. :)


Ja bij mij hetzelfde dus. Maar goed, ik begrijp de frustratie van de topicstarter over groepswerken haha :D


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.