Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Loopbaanonderbreking : 7 reacties (1/1) [Ernst]

Loopbaanonderbreking

28/07/14 16:30
Hallo,

Ik werk nu 5 jaar in een ziekenhuis als poetsvrouw,maar zou graag volgend jaar van april tot september loopbaanonderbreking nemen om in Ibiza in een bar of restaurant te gaan werken. Weet iemand of ik eigelijk loopbaanonderbreking mag nemen om ergens anders geld te verdienen? Om gewoon te reizen mag het blijkbaar wel..
En heeft iemand hier ervaring met werken in horeca in het buitenland?

Alvast bedankt
28/07/14 16:37
stagnation
Uiteraard mag dit niet. Aangezien je voor de periode van loopbaanonderbreking ook een soort van uitkering/tegemoetkoming krijgt van de RVA...

28/07/14 17:06
Dat durf ik niet zomaar te zeggen. Bij mij op het werk nemen er wel meer collega's loopbaanonderbreking om ergens anders te gaan werken ( zo kunnen ze nog altijd terug komen als het werk elders niet mee zou vallen). En mijn collega is momenteel in Australië en die heeft ook loopbaanonderbreking en kan toch werken daar. Ik zou dit gewoon navragen aan uw vakbond of bij de RVA.
28/07/14 17:20
Vakbond, ge betaalt ze uiteindelijk om die dingen op te zoeken.
28/07/14 17:29
pijlbord
Ibiza is toch europese unie nee? Gewoon navragen hoe ge daar kunt werken zodat het 'meetelt' als werken he. Zo moet ge uw loopbaanonderbreking niet opgeven aan uhm, werken. En ge hebt geen hiaten in uw loopbaan, ook niet onbelangrijk. Maakt verschil naar uw pensioen toe later he.
28/07/14 21:05
hehe
29/07/14 20:31
best eens informeren bij een vakbond of desnoods bij een vdab-kantoor, mss best één waar je nooit mee te maken zult krijgen.
als je het kan te pakken krijgen kan ook de Weetwijzer van de ACLVB helpen.
31/07/14 21:30
cloud9
quote door
hehe


lol :p


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.