Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
macbook gehackt? : 6 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

macbook gehackt?

15/08/14 08:04
SpeciaalGeval
Hallo noxa

ik heb sinds gisteravond een probleem. Wanneer ik een minuut of 5 bezig ben op mijn macbook lijkt iemand mijn muis over te nemen. Eerst verplaatst die heel traag en daarna begint die vanalles aan te klikken. Vorige pagina, pagina vernieuwen, url kopieren enzovoort.

Is dit een hacker of ...? En wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt
15/08/14 08:08
Hebt ge al eens een andere muis geprobeerd? Of batterijen vervangen/opgeladen als het zo ene is?
15/08/14 10:38
Equalya
staat uw beeldscherm gedeeld? :D Dan kan die da zonder vragen (dacht ik) overnemen. (systeemvoorkeuren; delen)
15/08/14 14:00
Is er iemand aan uwe pc geweest gisterenavond? Er zijn programmas waarmee je de muis kan overnemen, bijvoorbeeld TeamViewer (en duizendeneen andere applicaties). Sluit eens alle processen, of koppel is los van het internet.

Dat lijkt mij toch de meest aanneemelijke verklaring als uw uitleg klopt. Als het echt gerichte handelingen dat de muis doet, zit er wel iemand achter. Als het eerder spastische bewegingen zijn met random clicks ligt het aan iets anders normaal.
15/08/14 14:14
SpeciaalGeval
Ik werk met dat dingske van de laptop zelf, geen losse muis. Teamviewer ligt er al lang af. Kzal dat gedeelde beeldscherm checken als ik weer thuis ben.
15/08/14 15:11
monochronological
moest die enkel bewegen (en in één richting) dan zou ik nog kunnen denken dat het één of andere glitch is, maar dat die vanalles begint aan te klikken vind ik wel heel raar .

Heeft die dat ook als ge gewoon heel uw netwerk uitzet?
15/08/14 16:15
Trek de oplader eens uit! Dan gaat het over zijn! Ik heb dat ook soms, sommige dagen wel sommige dagen niet.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.