Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Indoor koppel activiteiten : 17 reacties (1/1) [Seks en Relaties]

Indoor koppel activiteiten

27/12/20 11:40
Brohere
't Zijn rare feestdagen dit jaar, voor iedereen. In principe mogen mijn vriend en ik 1 persoon bij ons thuis uitnodigen voor Oudjaar. Hoewel we wel wat single vrienden een uitnodiging gaven, bleken ze allemaal al elders uitgenodigd te zijn en blijven wij vriendloos achter.
Geen probleem natuurlijk.
Maar nu zijn we dus op zoek naar leuke indoor activiteiten voor die dag. Het hoeft niet seksueel of erotisch te zijn. Waarom niet? Omdat we al op zeer regelmatige basis intiem zijn ( = meermaals per week ).

Als ik rondkijk op internet, vind ik eerder dingen als filmmarathon, een puzzel maken, gamen, ... Maar dit zijn helaas dingen die wij al regelmatig samen doen. Zeker het afgelopen jaar aangezien niks mocht en niks kon.

Wie van jullie heeft creatieve of originele ideeën?
Of wie zit er misschien in 't zelfde schuitje en wil samen brainstormen?
27/12/20 12:22
Maak een OnlyFans aan, zie hoeveel geld jullie kunnen verdienen op een uur, en probeer dat record dan te verbreken.
27/12/20 12:36
Samen een uitgebreid gangendiner voorbereiden, al dan niet in gezelschap van wijn. Of als jullie graag spelletjes spelen: een escaperoom box of black stories
27/12/20 12:41
Brohere
quote door

Samen een uitgebreid gangendiner voorbereiden, al dan niet in gezelschap van wijn. Of als jullie graag spelletjes spelen: een escaperoom box of black stories


Hoe werkt zo'n escaperoom box of wat zijn black stories?
27/12/20 13:12
quote door


Hoe werkt zo'n escaperoom box of wat zijn black stories?

Zo'n box kun je gewoon kopen of digitaal spelen (dan kunnen ook andere vrienden meespelen bijv). En black stories is een soort raadselspel met allerlei macabere situaties waarbij je moet raden wat er gebeurd is.
27/12/20 14:03
quote door

Maak een OnlyFans aan, zie hoeveel geld jullie kunnen verdienen op een uur, en probeer dat record dan te verbreken.


Mhehehhe
27/12/20 16:03
Aardbeiwafel
Merci om erbij te vermelden dat jullie meermaals per week seks hebben. Dan moeten we dat toch al niet meer voorstellen...

Crimibox is leuk!
27/12/20 16:28
Brohere
quote door

Merci om erbij te vermelden dat jullie meermaals per week seks hebben. Dan moeten we dat toch al niet meer voorstellen...

Crimibox is leuk!


Mja, ik heb deze zelfde vraag in een groep op Facebook gesteld met de simpele vermelding "dat we niks seksueels zoeken". Resultaat? Alle reacties ging over seksueel getinte dingen :)
Dus dacht ik meer gewenste reacties/resultaten te behalen als ik zou verklaren WAAROM we NIET op zoek zijn naar seksuele dingen.
27/12/20 21:52
quote door




Mja, ik heb deze zelfde vraag in een groep op Facebook gesteld met de simpele vermelding "dat we niks seksueels zoeken". Resultaat? Alle reacties ging over seksueel getinte dingen :)
Dus dacht ik meer gewenste reacties/resultaten te behalen als ik zou verklaren WAAROM we NIET op zoek zijn naar seksuele dingen.


Ehehehehe.

At topic; Samen soep maken, drankspelletjes? De hele tijd naar een serie of film zien heb ik ook niet meteen zin in. Als ge drank, spelletjes en serie samenvoegt is dat al iets leukers, kunt er ook seks bij zwieren als ge wilt. :s Ik denk niet dat we ons gaan vervelen want ik ga ook maar me twee zijn, maar ik volg dit topic wel met een half oog. ^^
27/12/20 22:47
Ik stel een kamp bouwen voor.
27/12/20 23:04
quote door

Ik stel een kamp bouwen voor.


omg JA
27/12/20 23:34
Ik eis noxafoto's van de kampjes he!
28/12/20 09:47
Een 1 of andere koppeldans leren aan de hand van een youtube filmke ofzo
28/12/20 12:19
moet het echt indoor zijn?
anders belleke trek bij de buren
28/12/20 15:34
Dungeons and dragons
01/01/21 22:38
Een Bob Ross-schilderij maken
03/01/21 23:02
Ik heb dus door dit topic een echt pillow fort gemaakt met dekens en lampjes en het zakte in elkaar voor ik een foto kon nemen :( Anderhalf uur aan gewerkt en geen plezier van gehad :'(
05/01/21 15:28
wij doen een gezelschapsspel 'toernooi' (momenteel net santorini echt massas veel gespeeld) gepaard met het drinken van flessen wijn en porto


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.