Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Among us : 52 reacties (1/3) [Games]

Among us

05/10/20 17:33
Noxa plays among us!
Wie wil eens een spelleke doen?

Het is blijkbaar gratis op gsm, maar op steam kost het ook maar 4€.
Kunt me altijd toevoegen op steam: account naam is slayer en ik heb dezelfde avatar als hier!

Groetjes,
Not an imposter.
05/10/20 18:21
Posi sus, ik doe mee.
05/10/20 18:52
Misschien ook een korte uitleg: Het concept lijkt een beetje op weerwolven, waar een groep mensen probeert uit te zoeken wie de alien Imposter is. Een spel heeft 1-3 Imposters die proberen te winnen door sabotage, moord en bedriegen. De crewmates proberen de Imposters te ontmaskeren voor ze verliezen. Er zijn drie maps, maar ik heb er nog maar één van echt gespeeld, het ruimteschip.

De imposters winnen als ze alle crewmates vermoorden of wegstemmen, of als ze het schip zonder zuurstof kunnen zetten, of als ze de reactor kapot krijgen. De crewmates winnen als ze alle imposters wegstemmen of als ze al hun taken doen. Dode crewmates kunnen nog steeds hun taken doen en dode imposters kunnen nog steeds saboteren.

Stemming gebeuren wanneer iemand een lijk vindt, of als er iemand op de paniekknop duwt. Er zal dan een discussie en een stemming gebeuren waar de meerderheid wint. Als er een meerderheid is, zal die persoon uit het ruimteship gesmeten worden.

Er zijn ook dingen als cameras die bepaalde delen van het schip in de gaten houden, lichten die gesaboteerd kunnen worden, en vents waar de imposters zich in kunnen verstoppen (help me step bro, I'm stuck in the vent).
05/10/20 19:33
ahja juist, ik had nog getwijfeld om het in weerwolven categorie te zetten daardoor :p

maar compleet uitleg vergeten geven oops.
Thanks Freakske
05/10/20 20:18
En en is da me dat ge mekaars gezichten moet zien of dat ge onnozel (ja sorry ik voel mijzelf onnozel als ik dat moet doen, niet perse anderen) tegen een scherm babbelen?
Anders wil ik het wel eens proberen. :p
05/10/20 20:20
Chatten!
Geschreven gewoon dus, zoals noxa forum maar dan chat. Telegram style haha.
Kunt enkel chatten tijdens stem-momenten
05/10/20 20:23
Kan eventueel ook met Ventrillo of zo gespeeld worden.
06/10/20 11:39
Ik vind het verrassend leuk tot nu toe.
Zijn er verschillen met de android-versie behalve geen reclame (veronderstel ik)? Zijn de controls op pc beter dan op de smartphone? want die vallen best goed mee daar vind ik
06/10/20 20:09
Ik heb alleen gsm gespeeld, maar ik zou denken dat pc gemakkelijker is.
08/10/20 00:10
PC heeft 2 manieren van controls; enkel de muis ofwel muis + keyboard.
Muis & keyboard is zeker het makkelijkste maar ge kunt jammer genoeg u controls niet instellen. Lopen gaat met de pijlkes toetsen of de WASD toetsen maar met belgische keyboards kunt ge dus eigenlijk alleen de pijlkes gebruiken (of ge moet al u taalinstelling in windows aanpassen naar amerikaans/nederlands ipv belgisch).
08/10/20 08:02
Klopt, was even aan het prutsen met de muis omdat het alleen querty is, maar dan toch zo slim geweest om de pijltjes ook eens te proberen, gelukkig, want alleen met de muis is niet ideaal. ahum
Er komen wel al vaker ergernissen naar boven merk ik, maar tot nu toe blijft het wel plezant.
09/10/20 17:48
vanavond spelleke ? 21u?
09/10/20 20:58
toevallig iets voor 21u nu
wou u toevoegen maar euhm, "1 - 20 van 111,666 weergegeven"
09/10/20 23:45
Oei haha ja iemand anders zei mij da ook al :' )

En slayerreborn88 ?
(Kweet nooit wa mijn echte username is, in mijn eigen lijst zie ik mezelf als slayer maar ik dacht dat ik met SlayerReborn88 geregistreerd had maar euh ja, zeker ben ik ook nimeer SORRY)
10/10/20 00:39
te laat gezien
10/10/20 12:20
quote door

Oei haha ja iemand anders zei mij da ook al :' )

En slayerreborn88 ?
(Kweet nooit wa mijn echte username is, in mijn eigen lijst zie ik mezelf als slayer maar ik dacht dat ik met SlayerReborn88 geregistreerd had maar euh ja, zeker ben ik ook nimeer SORRY)


nope
mijn link: https://s.team/p/dgj-vkvj/mjfwgrpf
10/10/20 17:27
ok ik zal een steam groepje proberen maken!
ah ik heb mijn friendcode gevonden: 206740409
14/10/20 19:27
Posi, organiseer nog eens een ronde!
14/10/20 19:54
awel vanavond om 20u was er sprake van
24/10/20 18:46
Gisteren psychopaat Erro losgelaten op het spel, was tof. Nog een vijftal extra deelnemers gezocht!