Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Would you rather...? : 133 reacties (1/7) [Forumspelletjes]

Would you rather...?

01/11/22 18:20
Classic spelletje, maar wel eens tof. Degene die antwoordt stelt de volgende vraag.

Probeer origineel te zijn :)

Zou je liever een jaar lang niet kunnen zien
of
een jaar lang niets kunnen proeven
01/11/22 19:18
quote door

Classic spelletje, maar wel eens tof. Degene die antwoordt stelt de volgende vraag.

Probeer origineel te zijn :)

Zou je liever een jaar lang niet kunnen zien
of
een jaar lang niets kunnen proeven



Niet kunnen proeven, hands down. Na Corona heb ik toch al een half jaar niks geproefd, dus dat zijn we al gewoon.

Mijn zicht is veruit mijn meest onmisbare zintuig.


Zou je liever elke winter constant snottebellen uit je neus hebben hangen

Of

Elke winter constant jeuk aan je achterwerk hebben
01/11/22 19:49
Liever elke winter constant snottebellen, want winters stellen hier niet veel voor plus de snottebellen kan je nog opsnuiven.

Elk weekend smaakt alles wat je eet naar pannekoeken

of

maandelijks moet je iets eten dan naar kak smaakt.
01/11/22 20:00
Ik weet niet wat jij tegen pannenkoeken hebt, of voor kak, maar ik kies sowieso de pannenkoeken.


Elke dag opstaan wanneer je wil maar 5 keer per dag zwaar overgeven, of elke dag om 5 uur opstaan zonder overgeefsel.
01/11/22 20:10
quote door

Ik weet niet wat jij tegen pannenkoeken hebt, of voor kak, maar ik kies sowieso de pannenkoeken.


:'D

---

Oei ne moeilijke haha, eig kan ik best tegen overgeven (geen angsten van fzo zoals sommige mensen) ookal is da wree lang geleden, maar gezond kan t ni zijn eh haha. Dan moet ge alsmaar blijven eten. Pakt dan vijf uur opstaan, omdak ni te vroeg wil sterven. Ma either way uw beide keuzes zijn gruwelijk. :D

-----
iedere dag door de gietende regen moeten fietsen maar echt gietende, of nooit meer mogen snacken.
01/11/22 20:21
Iedere dag door de regen fietsen dan maar.


Een jaar lang iedere dag iedere maaltijd vol au vent eten of een jaar lang enkel spaghetti bolgonaise?
01/11/22 21:13
Vol au vent is te perfect om potentieel voor altijd kotsbeu te zijn na een jaar, dan offer ik liever spagbol op door dat elke dag te eten. Maar god man, zo veel scheten dan.

Gedoemd zijn te weten welk van hun kinderen uw ouders écht het liefste zien, of uw eigen sterfwijze weten (maar niet de datum).
02/11/22 00:50
quote door


Gedoemd zijn te weten welk van hun kinderen uw ouders écht het liefste zien, of uw eigen sterfwijze weten (maar niet de datum).


Nice one. Uw sterfwijze weten.

1 bijzonder groot en zeldzaam talent bezitten en voor de rest eigenlijk niks goed kunnen
of
gematigd goed zijn in meerdere dingen



02/11/22 02:08
1 ding kunnen en daar dik geld mee verdienen.


Euromillions winnen of win for life winnen?
02/11/22 07:46
Ik zou met om het even van die twee echt mega blij zijn, maar als ik toch mag kiezen, dan Euromillions, zeker weten.

Een jaar lang geen tv kijken (maar echt niks he, geen netflix, geen kabeltv, disney+, geen dvds/blurays, niks downloaden,...)
Of
Een jaar lang geen muziek luisteren (geen radio, spotify, ook op het werk als iemand anders zijn muziek speelt moet die af, geen concerten, ...)
02/11/22 08:15
Doe maar geen muziek want dat is toch vaak achtergrond.

500.000 euro krijgen op je 30ste
Of
20 miljoen op je zestigste.
02/11/22 08:23
500 000 op mijn 30ste, wie weet hoe lang/kort het leven is.


Al uw eten moet je frituren (dus je mag ook alleen maar dingen eten die te frituren vallen)
Of
Nooit meer gefrituurd eten/frituursnacks (airfryer en ovenfriet etc tel ik hierin mee)
02/11/22 12:23
Nooit gefrituurd eten dan maar, friet in de oven is ook goed voor mij.

Liever een gevecht tot de dood met 100 tijgers, zo groot als eenden of 10 eenden, zo groot als paarden.
02/11/22 12:24
Eudaemonia
Nooit meer gefrituurd eten. Doe ik al 7 jaar. Dont miss it.


Nooit meer dag of nooit meer nacht?
02/11/22 13:29
Doe ma nooit meer nacht dan.

Nooit geen chocolade of nooit geen chips meer?
02/11/22 13:34
quote door

Nooit gefrituurd eten dan maar, friet in de oven is ook goed voor mij.

Liever een gevecht tot de dood met 100 tijgers, zo groot als eenden of 10 eenden, zo groot als paarden.


100 tijgers. Here kitty kitty.

Ik ga ineens ook op dat van Eudaemonia antwoorden want we zitten met 2 posts: nooit meer dag.

Een instant genezende remedie vinden voor kanker
of
Ervoor kunnen zorgen dat alle armoede uit de wereld is
(we zijn bij de vragen voor missverkiezingen beland)
02/11/22 13:35
Ja lap :p
02/11/22 15:38
atox
Nooit geen chocolade of nooit geen chips meer?
- Nooit geen chips

Ik ga ineens ook op dat van WabiSabi antwoorden want we zitten met 2 posts: Ervoor kunnen zorgen dat alle armoede uit de wereld is



Blind worden of doof worden?
02/11/22 15:40
Eudaemonia
Doof worden, zitten al 3 doven in de familie en dan kan ik erbij.

Nooit nog alcohol
Nooit nog frisdrank
02/11/22 15:45
Oprechte vraag: is er ooit iemand die liever blind dan doof wil zijn?