Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Complottheorieën : 58 reacties (1/3) [Actualiteit]

Complottheorieën

11/01/21 11:53
Me262
Ik twijfelde een beetje in welke categorie ik het zou plaatsen. (Ernst, Dagelijkse Onzin, of hier in Actualiteit)

Ik denk dat complottheorieën meer dan ooit een actueel onderwerp zijn.
Sinds de coronapandemie zijn er een hoop bij gekomen. De theorie dat vaccins ons autistisch maken of andere, door de Big Pharma gewilde, zwaktes geeft is versterkt en wordt nu aangevuld met het idee dat Bill Gates ons via de Covid-vaccins wil opzadelen met nanotech-chips.

Nog voorbeelden: een paar dagen geleden in het nieuws de Sjamaan van QAnon, het idee van de Deep State, zowel in Europa als Amerika (of de hele Westerse wereld) leeft het idee dat een aantal politieke beslissingen niet door verkozenen genomen wordt maar door een of andere geheimzinnige loge.
In Europa leeft al jaren het Kalergi-plan (i.v.m. massamigratie), ook het idee dat de middenklasse van onze maatschappij niet langer gewenst is door de elite (en/of die geheimzinnige loge) en dat die dus verarmd moet worden, ...

Het komt al jaren voor, maar ik denk dat er nooit meer mensen waren die openlijk op sociale media, soms ook in het echt, laten blijken dat ze toch een of meerdere van deze theorieën geloven.

Ik denk niet dat de gemiddelde Noxaan in zoiets gelooft. Ik ben wel eens benieuwd naar wat jullie er over denken.
Kennen jullie iemand die één of meerdere van deze zaken gelooft?
Al discussies over gehad?
Kennen jullie nog een nieuwe theorie?
Hebben jullie een favoriete of een meest gehate?

11/01/21 14:05
JET FUEL DOESN'T MELT STEEL BEAMS!!!!

NO PLANE EVEN HIT WTC 7 !!!

edit: nee ik overdrijf graag, ma daar is volgens mij wel iets fishy. Kzou graag ooit de echte waarheid weten over 9/11 maar dat het enkel maar een terrorist attack was, dat geloof ik nie.

Meeste andere complottheorieën volg/geloof ik niet, denkik.
11/01/21 14:18
Ik denk dat er met 9/11 wel dingen gebeurd zijn die niet koosjer zijn, maar een false flag lijkt me te verregaand.

Verder vind ik de zaak Epstein heel verdacht. Hoe kan iemand op suicide watch erin slagen zellfmoord te plegen?

Hihi, kvind dat wel tof conspiracies :$
11/01/21 15:10
Ik stoor mij daar enorm aan, dus ik ga het hier bij laten.
11/01/21 19:10
Sommige mensen gaan goed op game of thrones sommige mensen gaan goed op qanon
11/01/21 19:19
9/11. Sowieso zit daar meer achter. Interessant om je erover in te lezen btw.
11/01/21 19:35
quote door

9/11. Sowieso zit daar meer achter. Interessant om je erover in te lezen btw.


Als ge meer dan 1 hersencel hebt wel ja, anders eindigt ge int Capitool met een pelske aan
11/01/21 19:55
quote door

Ik stoor mij daar enorm aan, dus ik ga het hier bij laten.

Agree
11/01/21 20:14
Mja teveel naar Shane Dawson gekeken. (shame) Er zaten wel enkele interessante stukken in. Leuk om gewoon verder op/uit te zoeken
11/01/21 20:20
Bohemian Grove shit
11/01/21 20:42
Diene 5G vond ik ne goeie om me mensen te lachen.
11/01/21 20:57
Me262
quote door

Diene 5G vond ik ne goeie om me mensen te lachen.


5G daar waren ze voor Corona veel over bezig. Men vreesde echter vooral voor desastreuze gezondheidseffecten. Nu wordt het wel eens genoemd in combinatie met Bill Gates zijn vaccin -chips.
11/01/21 22:50
Eervolle vermelding voor lizard people
11/01/21 23:11
Me262
quote door

Eervolle vermelding voor lizard people


Noemden ze die niet Reptilians?
11/01/21 23:34
Ach, moderne tijd.. iedereen kan online zomaar wat neerpennen zonder nadenken.

All heil the spaghetti monster.
12/01/21 00:48
quote door

Eervolle vermelding voor lizard people



Euh da's wel echt he :s :s :s
12/01/21 01:45
Me262
quote door




Euh da's wel echt he :s :s :s


Ze zijn slechts één van verschillende types aliens die op de aarde komen, al van voor de mens goed en wel bestaat.
Er zijn ook nog reuzen, greys, en aliens die er bijna net hetzelfde uitzien als mensen onder andere.

Eén, of meerdere dacht ik, hadden de ontwikkeling van de moderne mens uit de vroegere mensachtigen als project, en worden wereldwijd herinnerd als goden.

Een collega op mijn vorige job, ongeveer 7 jaar geleden, was daar een boek over aan het lezen en die was daar ook serieus over.

Ik heb op het werk ooit wel eigenaardige mensen ontmoet :)
12/01/21 01:51
Me262
Vandaag op mijn huidig werk ene:

Gij gaat toch geen corona-vaccin laten zetten zeker? Zijde zot?
Dat bevat mRNA, dat zijn nanobots die uw DNA veranderen, waardoor ge geen mens meer gaat zijn!
Al wie dat corona-vaccin krijgt zou volgens hem in de toekomst ook niet meer beschermd worden door de conventie van Geneve en nog een andere conventie waar ik nooit van gehoord heb.

Het klinkt misschien belachelijk, maar die kerel leek dat niet als grap te bedoelen, die werd bijna kwaad.

Dat geloof ik dus echt ni :D voor alle duidelijkheid.


12/01/21 04:46
Waar de fuck werkt gij
12/01/21 09:26
Ik ben op reis iemand tegengekomen die op 9/11 als brandweerman in New York werkte, ma in een ander stadsdeel en die gelooft niet dat dat terroristen waren maar denkt dat het de CIA/FBI zelf is die dat georchestreerd heeft om de vrijheden van Amerikaanse burgers in te perken..

Like oké dan, 'k was wel ff in shock. Allez ge kunt skeptisch zijn ma als ge da letterlijk voor uw ogen hebt zien gebeuren en 'k weet ni hoeveel 'collega' brandweermannen kent die daarin gestorven zijn, zou ge u toch een beke nederiger kunnen opstellen nee?

That said, 'k heb ook ne maat die onlangs kwam verkondigen da handgels echt slecht waren want da 'opent uw poriën' waardoor virussen en bacteriën véél gemakkelijker in uw lichaam kunnen binnendringen, NIET GEBRUIKEN DUS! (En het is heus geen toeval dat veel handgels in massa geproduceerd worden in China, nee hoor de chinezen hebben dat allemaal zo gepland, gewoon heel het westen destabiliseren met een labo-virus enzo). Ja het gaat ver bij hem maar ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet doen buiten eens goed lachen en 'amai' zeggen...

Ik vergelijk het een beetje met godsdienst/religie, mensen komen super complexe dingen tegen die heel moeilijk te begrijpen zijn waardoor ze overweldigd zijn en in plaats van dan de 'moeilijke' weg te kiezen met veel mentale belasting om de feiten van fictie te onderscheiden, kiezen ze de gemakkelijke weg en plakken ze der gewoon een verhaaltje op dat alles verklaart en klaar is kees?

And so the science-religion debate hath begun