Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Swingersclub verhalen : 99 reacties (5/5) [Seks en Relaties]

Swingersclub verhalen

08/12/16 11:05
All7aken
Ale JP vertel is verder. Kvind dat leuk om zo'n verhalen te lezen.
08/12/16 19:15
Ja, jong, met al die aparte categorieën weet ik op den duur niet meer waar ik wat kan posten ):

Ik ben vorige vrijdag nog eens terug geweest, all by myself, hopend op een drukke avond. Tarara, zaten we daar met zes oudere koppels en een single vrouw. Het was gezellig, dat wel, halfnaakt aan de bar uw whisky's afwisselen met gin-tonics, praten over het leven, jadajada. Niemand heeft seks gehad, ik had weer een halve pizza op en de eigenaar gaf me een volledig slof sigaretten mee die ik aan jan en alleman uitdeelde op straat. Daar nog een knappe Italiaan gevonden, maar zijn broer kwam even logeren en het bed was al bezet. Ook nog handgemeen gehad met een dronkelap op straat en dan de eerste trein op en om half acht 's ochtends gaan slapen.
09/12/16 16:41
Klinkt als een avontuur <3
09/12/16 16:43
Decorum
Volgende noxameeting @ een swingersclub?
09/12/16 16:44
USBfan
haha onze gay but fabulous Supervisor heeft een teambuilding avond voorgesteld in de KitKat Club in Berlijn :'D
09/12/16 18:22
All7aken
quote door

Ja, jong, met al die aparte categorieën weet ik op den duur niet meer waar ik wat kan posten ):

Ik ben vorige vrijdag nog eens terug geweest, all by myself, hopend op een drukke avond. Tarara, zaten we daar met zes oudere koppels en een single vrouw. Het was gezellig, dat wel, halfnaakt aan de bar uw whisky's afwisselen met gin-tonics, praten over het leven, jadajada. Niemand heeft seks gehad, ik had weer een halve pizza op en de eigenaar gaf me een volledig slof sigaretten mee die ik aan jan en alleman uitdeelde op straat. Daar nog een knappe Italiaan gevonden, maar zijn broer kwam even logeren en het bed was al bezet. Ook nog handgemeen gehad met een dronkelap op straat en dan de eerste trein op en om half acht 's ochtends gaan slapen.


Misschien moet ge ene boek schrijven Of een blog? Daar mag moet je je niet houden aan de regels van topics! En morthagg kan dan tekeningen maken ter illustratie. Doen!
09/12/16 18:41
Ik heb een blog, maar daar post ik vrij weinig seksueels in, meestal omdat het te korte anekdotes zijn. Waarschijnlijk bundel ik er ooit eens.

Morthagg wacht er stiekem al keilang op om mijn seksleven te illustreren.
09/12/16 18:42
quote door

Volgende noxameeting @ een swingersclub?


Organiseer het!
09/12/16 18:50
iNovaHova
quote door

Volgende noxameeting @ een swingersclub?
I'm in. Sorry, ik nodig mijn eigen uit hoor.
09/12/16 23:31
Ah, wel interessant om zo'n verslag te krijgen eigenlijk, merci.
Ik zou er zelf wel niet voor te vinden zijn
31/05/19 18:28
quote door

Gisteren naar de swingersclub geweest. Even getwijfeld om er een blogpost over te schrijven, maar dat wil ik het meelezende deel van mijn familie niet aandoen. Dus:

Om half 10 kwamen ik en een van mijn jongens aan in de Shivaz in Gent. Vanaf 10 uur was de dresscode maximaal lingerie, dus ik was wel blij dat we even met onze kleren aan alles konden bekijken. De zaal was vrij klein, maar mooi ingericht en het was niet moeilijk om tot rust te komen. Je had links een lange bar, waar de meeste koppels aanplakten. Een ideale plaats om chips te eten, gratis whisky à volonté te drinken en contact te leggen met andere koppels - iets wat jammer genoeg niet zo vaak leek te gebeuren. De rest van de zaal stond vol met bedden, banken en zetels. Er was een kleine sauna met een glazen wand, een hammam, twee regendouches, een gigamegaligbad, een schommel die ik aan iedereen kan aanraden en dan nog wat andere toestellen. Er was ook nog een bovenverdieping die volstond met bedden.

Mijn grootste angst was dat het een creepy bedoening zou zijn met een hoop verlepte bejaarden, maar dat was dus helemaal onterecht. Naast ons waren er nog zo'n vier andere jonge koppels, de meerderheid zat rond de 40 jaar, en dan waren er enkele 50-plussers. Vanaf 10 uur gingen de kleren uit en werd het, moeilijk om anders te verwoorden, een magische bedoening. Halfnaakte lichamen zien rond paraderen zonder schroom is behoorlijk opwindend en als die lichamen zich dan gaan bezig houden met seksuele activiteiten... Moeilijk te beschrijven. Ik heb mensen zien vrijen waar ikzelf nooit of te nimmer fysiek door aangetrokken zou worden, maar het was onnoemlijk fijn om zoveel genot te zien. En te horen. Buiten die ene die constant 'schatje', 'ik zie u doodgraag', 'gij zijt de enige voor mij' aan het kwijlen was. Jammer dus dat de meeste koppels precies enkel kwamen - haha - om seks te hebben met elkaar in een voyeuristische omgeving. Ik heb één keer iemand aangesproken en dat werd een weigering. Er was een ouder koppel dat ons uitnodigde bij hen te gaan liggen en wat er gebeurde was fijn, kinky en minder klungelig dan ik zou hebben gedacht. Seks met hen wou ik echter niet en er is dus niets meer dan aangenaam gewriemel en getast en gebeft worden gebeurd. Ik en mijn heer hebben ons dan ook maar op elkaar geconcentreerd en hoewel het bijlange niet de eerste keer is dat ik seks heb en plein public, was het wel de eerste keer in een omgeving die daar speciaal voor ontworpen was. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld om bekeken en beluisterd te worden tijdens het vrijen, mijn brein kreeg hoogstens te veel prikkels binnen waardoor mijn gedachten weer eens in een onhandelbare wirrewar verwaaiden.

Om middernacht werden er vier pizza's geleverd en bepaalde mensen hebben minstens een halve pizza in hun kas geslagen, evenals zeven glazen whisky. De toegangsprijs is normaal 25 euro voor dames en 100 voor heren, maar als koppel betaal je 70 euro, all inclusive. Donderdag was koppeldag en het wordt aangemoedigd om als nieuweling op zo'n dag te komen. De zaak sloot normaliter om 1 uur 's nachts, maar zolang er actie is blijven ze open, waardoor ik en mijn maat als laatste vertrokken, een half uur na sluitingstijd. Iemand was een ongeopend slof sigaretten vergeten en een ander was een ongeopend slofje rijker.

Ik ben zeker van plan om nog eens weder te keren, maar dan het liefst op een gewone avond, preferably vrijdag. Er zal sowieso meer actie zijn als er ook singles toegelaten worden, al vrees ik een beetje voor de leeftijd van de single heren, gezien je best kapitaalkrachtig moet zijn om zo eventjes 100 euro hiervoor te willen neertellen.
31/05/19 21:04
quote door

Gisteren naar de swingersclub geweest. Even getwijfeld om er een blogpost over te schrijven, maar dat wil ik het meelezende deel van mijn familie niet aandoen. Dus:

Om half 10 kwamen ik en een van mijn jongens aan in de Shivaz in Gent. Vanaf 10 uur was de dresscode maximaal lingerie, dus ik was wel blij dat we even met onze kleren aan alles konden bekijken. De zaal was vrij klein, maar mooi ingericht en het was niet moeilijk om tot rust te komen. Je had links een lange bar, waar de meeste koppels aanplakten. Een ideale plaats om chips te eten, gratis whisky à volonté te drinken en contact te leggen met andere koppels - iets wat jammer genoeg niet zo vaak leek te gebeuren. De rest van de zaal stond vol met bedden, banken en zetels. Er was een kleine sauna met een glazen wand, een hammam, twee regendouches, een gigamegaligbad, een schommel die ik aan iedereen kan aanraden en dan nog wat andere toestellen. Er was ook nog een bovenverdieping die volstond met bedden.

Mijn grootste angst was dat het een creepy bedoening zou zijn met een hoop verlepte bejaarden, maar dat was dus helemaal onterecht. Naast ons waren er nog zo'n vier andere jonge koppels, de meerderheid zat rond de 40 jaar, en dan waren er enkele 50-plussers. Vanaf 10 uur gingen de kleren uit en werd het, moeilijk om anders te verwoorden, een magische bedoening. Halfnaakte lichamen zien rond paraderen zonder schroom is behoorlijk opwindend en als die lichamen zich dan gaan bezig houden met seksuele activiteiten... Moeilijk te beschrijven. Ik heb mensen zien vrijen waar ikzelf nooit of te nimmer fysiek door aangetrokken zou worden, maar het was onnoemlijk fijn om zoveel genot te zien. En te horen. Buiten die ene die constant 'schatje', 'ik zie u doodgraag', 'gij zijt de enige voor mij' aan het kwijlen was. Jammer dus dat de meeste koppels precies enkel kwamen - haha - om seks te hebben met elkaar in een voyeuristische omgeving. Ik heb één keer iemand aangesproken en dat werd een weigering. Er was een ouder koppel dat ons uitnodigde bij hen te gaan liggen en wat er gebeurde was fijn, kinky en minder klungelig dan ik zou hebben gedacht. Seks met hen wou ik echter niet en er is dus niets meer dan aangenaam gewriemel en getast en gebeft worden gebeurd. Ik en mijn heer hebben ons dan ook maar op elkaar geconcentreerd en hoewel het bijlange niet de eerste keer is dat ik seks heb en plein public, was het wel de eerste keer in een omgeving die daar speciaal voor ontworpen was. Ik heb me geen moment ongemakkelijk gevoeld om bekeken en beluisterd te worden tijdens het vrijen, mijn brein kreeg hoogstens te veel prikkels binnen waardoor mijn gedachten weer eens in een onhandelbare wirrewar verwaaiden.

Om middernacht werden er vier pizza's geleverd en bepaalde mensen hebben minstens een halve pizza in hun kas geslagen, evenals zeven glazen whisky. De toegangsprijs is normaal 25 euro voor dames en 100 voor heren, maar als koppel betaal je 70 euro, all inclusive. Donderdag was koppeldag en het wordt aangemoedigd om als nieuweling op zo'n dag te komen. De zaak sloot normaliter om 1 uur 's nachts, maar zolang er actie is blijven ze open, waardoor ik en mijn maat als laatste vertrokken, een half uur na sluitingstijd. Iemand was een ongeopend slof sigaretten vergeten en een ander was een ongeopend slofje rijker.

Ik ben zeker van plan om nog eens weder te keren, maar dan het liefst op een gewone avond, preferably vrijdag. Er zal sowieso meer actie zijn als er ook singles toegelaten worden, al vrees ik een beetje voor de leeftijd van de single heren, gezien je best kapitaalkrachtig moet zijn om zo eventjes 100 euro hiervoor te willen neertellen.

Ik ben een stuk ouder (45 jaar) dan de gemiddelde forumganger hier. Ik heb veel wisselende seksuele contacten, en ben een paar keer - als mijn partner van dat moment daar tenminste voor openstond - naar een parenclub gegaan, dus altijd als koppel, niet als individu. De ervaringen waren en zijn wisselend. De beste herinneringen heb ik aan de Shivaz in Gent. De mindere herinneringen vernoem ik niet, omdat sommigen al lang geleden zijn, en de desbetreffende zaak ondertussen misschien veel verbeterd is. Ik ga enkel naar avonds voor koppels, want sommige singles aanvaarden moeilijk een 'nee' en blijven maar aanraken, wat vooral voor mijn partners soms heel vervelend was. Je hebt er mensen van verschillende leeftijden, maar iedereen zoekt een beetje zijn eigen leeftijd op. Ikzelf ga geen 20-jarig meisje uitnodigen om mee te doen, dat heeft iets groezeligs. Wat die pizza's betreft: ik eet daar nooit. Ik ben enorm op hygiëne gesteld, en pizza eten en daarna de liefde bedrijven vind ik niet zo appetijtelijk.
07/11/19 11:40
Hallo tom2, ik moet je hierbij volgen.
Samen met men partner hebben we onze grenzen ook verlegd, en moet toegeven, met correcte en goede afspraken en het nodige vertrouwen tussen de personen is veel mogelijk. Echter hebben we wel een paar dingen ontdekt.
Er zyn heel veel jongere mensen die clubs opzoeken. Als we met vrienden daarover spreken is dit een algemeen filomeen dat zich overal afspeelde.
Zelf hebben we daar geen problemen mee.
Koppels van verschillende leeftijden genieten van elkaar, echter een neen is en blijft een neen.
Wat ook merkwaardig is, respect en de nodige discipline wordt wel nagestreefd.
Dat is zeer fijn als koppel.
Zelf stonden we er septisch tegenover dit alles, maar moet toegeven, we hebben er horizontale vrienden aan over gehouden, die zowel verticaal als horizontaal een zekere inzicht hebben in dit alles.
Wat ik kan meegeven, als een relatie scheef zit met de nodige strubbelingen is dit zeker niet de plaats om te vertoeven.
Als koppel moet men sterk in de schoenen staan...
het is zeker geen plaats om platvloerse sex te kunnen hebben met andere swingers...
de nodige discretie staat hoog in het vaandel... en dat is fijn om te weten.
Moesten er mensen zyn die de nodige intresse hebben, we ( mieke en ik) kunnen je steeds wegwijs maken, en steeds vrijblijvend.
03/12/19 10:42
levendigefantasie
Wow. Zotte topic. Heel knap dat jij daarvoor open staat! Ik zou het niet kunnen... Veel te onzeker :) en helaas ook stikjaloers als het op mijn vriend aankomt. Al haalt die soms het bloed onder mijn nagels vandaan, ik kan de gedachte niet verdragen dat een andere vrouw aan zijn lijf zit te friemelen.
04/12/19 13:50
Hallo levendigefantasie,
Als je er niet voor open staat heeft het geen zin om zulke dingen te doen. Er komen enkel maar vodden van. Gaande van discussies, en later misschien tot een scheiding.
Het is heel belangrijk afspraken te maken wat kan en niet kan als je verder wil gaan, en die wederzijds respecteren. Zo hebben wij het niet graag dat enkel maar een man aanmieke komt. Als koppel geen probleem, maar geen man al1... tenzij we dit afspreken dat we dit willen.
Als koppel met de juiste afspraken sta je heel sterk dat de ene partner van de andere kan verdragen.
Nb, vrouwen al 1 zetten niet dikwijls de eerste stap... :) behalve in een club.

Het klinkt misschien taboe voor bepaalde mensen, maar beter open en eerlijk te zyn met elkaar dan achter het gat van je partner, je partner bedriegen. Is veel erger. Dat is pas nok...

Het is geen fantasie, enkel een manier van leven. Er zyn er veel die er over denken, genieten, vieze gedachten erover hebben, echter zyn het ook maar mensen die een soort hobby leuk vinden.
Er komen heel veel echte vriendschappen van voort, die gestaafd zyn op respect en eerbied tov elkaar...

:)
04/12/19 14:16
Hoe is de pizzaverdeling bij jullie, Piloontje?
04/12/19 19:05
Het eten is van zeer goede kwaliteit, netjes, en met veel smaak opgegeten.
Het gaat van koude, naar warme gerechten, en dit alles met afsluiter... het dessert.
Je kan dcadent gaan en een ganse avond bubbles drinken of andere dranken... dus voor ieders wat wil.... en daarbij natuurlijk het swingen hee... :)
04/12/19 23:03
A volonté? En wat betaal je er dan voor?
08/12/19 07:16
90€/ koppel en 25€/single vrouw. A volonte.... effectief..plus de nodige dansvloer... en eventuele ruimtes voor te spele,... :)
08/12/19 16:07
quote door

A volonté? En wat betaal je er dan voor?


hapjes en eten


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.