Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wat voor blog zou jij lezen? : 15 reacties (1/1) [Creatief]

Wat voor blog zou jij lezen?

02/08/20 10:06
Brohere
Herro!

Ik weet eigenlijk niet bij welk forum dit moet staan... misschien beter bij dagelijkse onzin? Bon, dan zie ik het wel.

Ik vroeg me af wat voor blogs jullie graag lezen? Met andere woorden: welke inhoud spreekt jou aan en wat maakt dat jij een blog wel of juist niet leest?
02/08/20 10:17
Ik vrees dat blogs tegenwoordig al vergane glorie zijn, maar ik lees graag over culinaire dingen, recensies van resto's/films/producten die me interesseren, kunst en cultuur, lokale 'weetjes' over een stad, maatschappelijke thema's (zoals recent bijv. Black Lives Matter) of geschiedenis, maar dat zijn dan vaak wel heel specifieke momenten/zaken.

edit: zijn vaak idd geen blogs, eerder krantenartikels/podcasts enz.
02/08/20 10:23
Protego
Geen. Echt geen.
02/08/20 10:27
Lezen mensen nog blogs? Gave up on that a loooong time ago. :p
02/08/20 12:04
Instagram versie van blogs zijn wel boeiend.

Ik lees er eigenlijk vooral veel over ouderschap en zieke of overleden kindjes, moeilijke.zwangerschappen e.d.
Niet echt opbeurend :)
02/08/20 13:54
reyn
Ik volg maar één blog, en die gaat over miniaturen
02/08/20 23:21
De blog van oude noxaan justpuuurrrfect hebk al veel van gehoord, maar zelf nog nooit gelezen. :p
03/08/20 09:10
Youtube killed the blogstar
03/08/20 14:08
Most instagrammable spots in ... blogs lees ik graag. Met dan foto's, uitleg en de exacte google maps locatie. Klinkt heel stom, maar vind ik leuk.
03/08/20 17:14
quote door

Youtube killed the blogstar


:D

At topic: Een kennis van mij heeft een blog over hiking en plekjes die ze bezocht hebben, zulke dingen zouden me nog kunnen boeien. Omdat ik ook graag mooie plekken in de natuur ontdek. Ik zou niet rap een make-up blog opzoeken maar alsk het nodig heb zoek ik er wel youtubefilmpjes over op.
Aja en die blog over oude noxane justpuuurrfect die ging ook over avontuurtjes en liften en allerlei rare verhaaltjes die ze dan meemaakte.
04/08/20 09:25
Reisblogs zal ik wel eens checken als ik een reis aant plannen ben, maar tis ni dak actief iedere post ga lezen en volgen... Ik zie het eerder als een soort 'review' van die plaats dan ofzo.
04/08/20 18:41
Niemand is geïnteresseerd in blogs.

Longreads mss. Of meer multidmedia. Maar gemem van een normale mens die niet kan schrijven over saaie dingen. Nein.
05/08/20 02:23
Meeste mensen willen in het algemeen al geen vijf zinnen meer lezen.
The world is doomed.
06/08/20 14:10
quote door



:D

At topic: Een kennis van mij heeft een blog over hiking en plekjes die ze bezocht hebben, zulke dingen zouden me nog kunnen boeien. Omdat ik ook graag mooie plekken in de natuur ontdek. Ik zou niet rap een make-up blog opzoeken maar alsk het nodig heb zoek ik er wel youtubefilmpjes over op.
Aja en die blog over oude noxane justpuuurrfect die ging ook over avontuurtjes en liften en allerlei rare verhaaltjes die ze dan meemaakte.



Ik ben wel geïnteresseerd naar een linkje van deze blog :)
23/11/20 17:17
Persoonlijke blogs zijn 100% gone buiten voor enkele bekende persoonlijkheden of de enkele uitschieter die even viraal gaat maar dan 99% van al de traffic op 1 post binnenkrijgt.

Er zijn 2 verschillende soorten ''bloggers''.

1.Bloggers die bloggen voor de passie en er over het algemeen niet om geven dat mensen de blog niet lezen. Zij zien het als een uitlaatklep en zien het helpen van anderen met hun verhaal als een leuke bonus. Zij schrijven vaak erg persoonlijke posts.

2. Bloggers die graag geld willen verdienen met hun blog (en er uiteindelijk een full time job van willen maken) en dus vooral heel analytisch te werk moeten gaan met keyword research, affiliate networks etc. Het is geen passie en hard werk maar het loont eens ge uw job kunt inwisselen en voltijds kunt beginnen bloggen! Hier geldt een 80/20 aanpak waar 80% van de posts erg informatief moeten zijn en maximaal 20 erg persoonlijk zijn (maar toch vol getargete zoekwoorden zitten).

Ik ben zelf travel blogger (al noem ik het eerder travel writer gezien dat beter past) en wil wel vragen beantwoorden inden er vragen zijn.

23/12/20 10:33
Ik ben totaal gene blog-lezer.
Maar dingen die me altijd weten te boeien zijn 'wist-je-datjes' achter de schermen.
Zoals wie de acteurs waren in de pakken van de Teenage Mutant Ninja Turtles. En hoe ze met die pakken moesten acteren.
Of b.v. the reeks 'The toys that made us' op Netflix, vond ik super boeiend!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.