Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Haar sterker maken : 3 reacties (1/1) [Lifestyle]

Haar sterker maken

31/05/20 11:41
Brohere
Noxavrienden.

Ik zoek tips/producten/watdanook om mijn haar (hoofdhaar...) sterker te maken. Ben eind januari bevallen en nu, enkele maanden later, toch last van haaruitval.

Ter info:

1) Voor de zwangerschap had ik ook haaruitval. Ongeveer evenveel als nu. Maar ook toen ergerde ik me eraan.
2) Ik had tijdens mijn zwangerschap geen dikke bos haar of extra glanzend of weet ik veel. Ik had gewoon geen haaruitval. En nu terug wel.
3) Ik leg regelmatig een haarmasker of gebruik het i.p.v. conditioner.
4) Ik neem sinds een tijdje haarvitaminen in. Of het echt werkt of niet laat ik in 't midden. Misschien niet, aangezien ik toch haaruitval heb. Of misschien had het NOG erger geweest zonder die vitaminen.
5) Ik wéét dat onzwangeren gemiddeld 9 maanden duurt. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet nu al extra moeite kan beginnen doen voor mijn haar.

Ik ben dus op zoek naar alles wat mijn haar sterker zou kunnen maken en/of haaruitval zou kunnen tegengaan. Ben niet van plan rauwe eieren erin te pleuren of weet ik veel. Dus graag enkel dingen die echt werken...
Do's en don'ts ook zeer welkom.

Reacties als "niks helpt, legt u erbij neer" heb ik geen boodschap aan, dus bespaar jezelf de moeite ;)

Alvast bedankt!
31/05/20 14:50
LadyOfFlowers
Ik heb net een nieuw product besteld bij mijn kapper. Je kan sinds corona online producten bestellen bij cut, paste and paint in Gent. En aangezien ik niet van plan ben op snel naar de kapper te gaan, heb ik een herstellend product besteld: miracle hair spray treatment. Het moet nog toekomen dus geen idee hoe goed het gaat werken maar kan misschien een optie zijn. Ze verkopen ook een vitamine, is misschien al hetgeen jij neemt.
Ik ben natuurlijk niet zwanger (geweest) maar mijn haar valt uit door stress en is kapot door te kleuren...
05/06/20 22:44
olaplex. Echt waar, een olaplextreatment laten doen, voldoende drinken, evt. vitaminen nemen of biergistpillen, haar zoveel mogelijk los laten, niet teveel aan prutsen, en also de olaplex shampoo enz kopen
18/08/20 21:58
Conditioner etc gaat uiteraard niks doen aan uw haaruitval aangezien dat bij de wortel gebeurt. Als je huidige haarbos oke is qua staat, ga je niet echt spectaculair verschil zien. Alez uw haar verzorgen is sowiesp een must eh maar you get what I'm saying. Je kan altijd producten gebruiken voor meer volume om optisch meer haar te hebben.

Maar dus kan je best eens kijken naar producten die ook de haargroei stimuleren langs binnen en langs buiten. Die haarvitaminen das al kei goed, maar dat duurt inderdaad wel minstens 3-6 maand eer ge daar iets van kunt merken. Plus, dan hebt ge veel kleine haartjes bij die elk maar een centimeter per maand groeien dus die hebben wat tijd nodig om de rest bij te benen dus ge gaat dat niet echt zien int begin. Blijven volhouden dus!
Qua productjes heb ik al wel heel veel goeds gehoord van de Nioxine lijn. Kan je altijd eens proberen! En verder gewoon al goed zien dat je geen vitamine tekorten hebt (die supplementen kunnen dat al deels oplossen natuurlijk als die fatsoenlijk geabsorbeerd worden) en genoeg voeding binnenkrijgt die haargroei stimuleren zoals eieren (maar dan opeten eh, ni gewoon op uw kop smeren zoals ge zei :D ).


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.