Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Eindejaarslijst noxa : 134 reacties (1/7) [Dagelijkse Onzin]

Eindejaarslijst noxa

07/12/22 12:50
De laatste lijst dateert blijkbaar van 2019, en toen heeft alleen Positivisme die ingevuld (hierbij nomineer ik Posi voor meest ijverige noxaan).
Ik heb de lijst een beetje aangepast en beknopter gemaakt, zo schrikt het misschien minder af voor mensen die weinig tijd hebben. Ook weinig negatieve categorieën, om het aangenaam te houden.

Hier komt ie dan:

- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes:

- Meest behulpzame/empathische noxaan:

- Grootste dramaqueen:

- Grootste droogstoppel:

- Grappigste noxaan:

- Slimste noxaan:

- Meest memorabele nieuwkomer:

- Meest mysterieuze noxaan:

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin):

- Noxaan die je het komende jaar beter zou willen leren kennen:

- Leukste forumtopic:

- Stomste forumtopic:

- Nuttigste forumtopic:

- Meest originele noxanaam:

- Quote van het jaar:



Komaan mensen, laten we bewijzen dat noxa alive and kicking is en vul die lijst in!




07/12/22 13:08
Helemaal niet meer zo actief en daarom kan ik maar 1 ding invullen..

De prijs van grootste dramaqueen gaat sowieso naar Wandeling.

Ik snap niet hoe een volwassen man ZO op zijn kop kan laten schijten door een "vriendin" en zo zijn leven daardoor laat bepalen.

Maar grootste dramaqueen omdat hij hier altijd komt zagen, maar de bron van het probleem niet aanpakt. :p
07/12/22 13:11
quote door

Helemaal niet meer zo actief en daarom kan ik maar 1 ding invullen..

De prijs van grootste dramaqueen gaat sowieso naar Wandeling.

Ik snap niet hoe een volwassen man ZO op zijn kop kan laten schijten door een "vriendin" en zo zijn leven daardoor laat bepalen.

Maar grootste dramaqueen omdat hij hier altijd komt zagen, maar de bron van het probleem niet aanpakt. :p


WORD!
07/12/22 13:11
Ik zal alvast de spits afbijten.

- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes: ProblemenProblemen

- Meest behulpzame/empathische noxaan: Positivisme, Ballegerard

- Grootste dramaqueen: LowieBomans, vremmes, Wandeling

- Grootste droogstoppel: Ypsilon, Tommmh

- Grappigste noxaan: ProblemenProblemen

- Slimste noxaan: alexiasinegraphia, ProblemenProblemen, unchienandalou

- Meest memorabele nieuwkomer: LaureysTiffany

- Meest mysterieuze noxaan: hefmanst, unchienandalou

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin): Midnightsun, Ballegerard, Elkedagsoep

- Noxaan die je het komende jaar beter zou willen leren kennen: alexiasineagraphia, Eudaemonia, Positivisme

- Leukste forumtopic: Would you rather...?

- Stomste forumtopic: Covid-19 vaccinatie

- Nuttigste forumtopic: Laatste film/serie die je gezien hebt (haal ik altijd inspiratie uit)

- Meest originele noxanaam: Epifiet

- Quote van het jaar: 'gleufdier' (Wandeling)
07/12/22 14:42
- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes: WabiSabi, Balle, ProblemenProblemen als hij serieuze dingen schrijft, Wandeling als hij niet over het weer schrijft.

- Meest behulpzame/empathische noxaan: op telegram doen Loesje en Lara hun best. Hier op het forum kan dat beter. Graag actiever worden, dames.

- Grootste dramaqueen: Vremmes, EnsamVarg misschien ook

- Grootste droogstoppel: ik heb dit moeten googelen omdat ik zeker wou zijn wat ermee bedoeld werd. Ik dacht eigenlijk dat het ook een humoristisch aspect had (iemand die droge, maar wel grappige opmerkingen geeft), maar google geeft enkel definities als "saai vervelend zagerig mens" ?? Ik ga het vrij interpreteren en toch als mijn eigen definitie interpreteren (dus met humor-aspect he): dan Freakske. En spaghettibolognese. of is het naise? Adam alee.

- Grappigste noxaan: Freakske, ProblemenProblemen, Alexia

- Slimste noxaan: Alexia

- Meest memorabele nieuwkomer: LaureysTiffany doet goed haar best. Kom je ook op de telegram chatrooms anders ?

- Meest mysterieuze noxaan: StoicRebelRider, Vremmes

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin): Retoriek (of was dat vorig jaar al ?! Nee, denk dit jaar?? KWEETNIETMEER)

- Noxaan die je het komende jaar beter zou willen leren kennen: Wandeling, StoicRebelRider

- Leukste forumtopic: meeste gelachen met de heropleving van dit topic en dan vooral het off topic gedoe op pagina 2 :D

- Stomste forumtopic: euh geen ?

- Nuttigste forumtopic: allemaal ? kweetniet ? Kheb geen sterke mening over hoe stom of nuttig topics zijn.

- Meest originele noxanaam: LaureysTiffany. LowieBomans was ook wel een patroon-doorbreker.

- Quote van het jaar: haha ik denk dat Gleufdier niet getopt kan worden :D
oh oh oh ik wil deze ook nog nomineren van Taboo :D (sorry wel om dat terug boven te halen... sni mooi van mij :( )




En ik wil ook graag nog een paar categorieën toevoegen (ik moet mijn nominatie als meest ijverige noxaan eer aan doen he!!):
- Hoe zou het nog zijn met: Daav, Pijlbord en Nickm???

- Beste Noxa meeting organiser: WabiSabi

- speciale vermelding voor: BeautifulLies :(

- meeste dad jokes gemaakt (niet noodzakelijk op een positieve manier :s :s ): Sekk, Loesje. aub stop ermee :(

- leukste telegram kanaal: film en tv

- meest fancy noxameeting: Het huwelijk van Turnstile2

- Heb ik eigenlijk erg gemist dit jaar: Among us crew!!! Wanneer spelen we nog eeeeeeens? erro nammie raskit frakske (soul af en toe) please ?? Groetjes, Red Posi xxx


(hopelijk vergeet ik niets of niemand :o )

07/12/22 15:04
TotallyNotSteven
Ik ken hier bijna niemand, dus om het met een quote van J.R.R. Tolkien te zeggen:
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
07/12/22 15:16
Danku @Positivisme om nog een categorie aan te halen die erbij mag:

- Verdwenen noxaan die je terug op noxa wil zien

Voor mij zijn dat josfindus, Moopoint en Droomoog
07/12/22 15:23
quote door

Helemaal niet meer zo actief en daarom kan ik maar 1 ding invullen..

De prijs van grootste dramaqueen gaat sowieso naar Wandeling.

Ik snap niet hoe een volwassen man ZO op zijn kop kan laten schijten door een "vriendin" en zo zijn leven daardoor laat bepalen.

Maar grootste dramaqueen omdat hij hier altijd komt zagen, maar de bron van het probleem niet aanpakt. :p


Nog nooit van ASS gehoord zeker?
07/12/22 15:29
Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes:Ik beleef het meeste plezier aan mijn eigen nieuwsjes. Ik ben vaak geamuseerd door Balle en door de grappige dingen van Wabi. De rants van LAra (niet missyclawfinger), HumbertSomething.


- Meest behulpzame/empathische noxaan: Geen idee? Targaryen is erg aardig. Posi is super aardig wanneer ze haar Euromillions winsten met mij zal delen. (Toekomstige aardigheid.)

- Grootste dramaqueen: NIET Wandeling. Wandeling heeft behoorlijk veel zelfinzicht en snapt welke mensen en situaties er een probleem zijn in zijn leven. Dat geldt niet voor anderen (die ik niet zal benoemen) die consequent anderen/de maatschappij/de wereld de schuld geven voor problemen waar ze zelf ook verantwoordelijk voor zijn.

- Grootste droogstoppel: /

- Grappigste noxaan: Ja, ik moet lachen als ik mijn eigen nieuwsjes herlees. Senbazuru is grappig in de omgang. Tommmh. Alexia als ze pipikakahumor grappig vindt.


- Slimste noxaan: Ik vind dat veel mensen hier van equivalente intelligentie zijn, waardoor er geen enkel functioneel verschil is. Eervolle vermelding voor Balle die de clichés over haar beroep ontkracht.
De persoon wiens intelligentie ik het minst goed kan inschatten is Tienentander. Graag opheldering over hoe slim je bent!

- Meest memorabele nieuwkomer: StoicRebelRider is niet écht nieuw, maar ik ben blij dat hij terug is. En dat hij nu meer doet dan gekke sekswerkers nieuwsjes schrijven.

- Meest mysterieuze noxaan: StoicRebelRider en Bompa. Twee mensen van wie ik me afvraag of ze prettig gezelschap zijn in het echt.

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin): Ik kende twee mensen al echt goed in het echt, Wabi en Posi. Verder heb ik niet echt iemand beter leren kennen, denk ik? Mijn contacten met mensen die ik niet ken zijn veelal oppervlakkig.

- Noxaan die je het komende jaar beter zou willen leren kennen: Het zou me verbazen mocht ik iemand hier echt beter leren kennen. (Ik sta er niet weigerachtig tegenover, ik denk gewoon niet dat het zal gebeuren.)
Ik zou wel graag een aantal mensen beter leren kennen over wie vaak geschreven wordt: Sofie. De partners van Vremmes en Raptor. De pa van Wabi. Gewoon eens om te zien hoe die mensen in het echt zijn en wat zij denken over die andere persoon.

- Leukste forumtopic: Dat would you rather spelletje. Mijn eerste deelname aan Weerwolven (was dat dit jaar?)Het was afgrijselijk, maar ook tof.

- Stomste forumtopic: 'Wat is jou maandelijkse nettoloon?' door die ontbrekende, gekmakende w.

- Nuttigste forumtopic: /

- Meest originele noxanaam: Stijnisfijn2 en Turnstile2

- Quote van het jaar: Gleufdier!!!!!!
En Stijnisfijn2 die op het profiel van DulleGriet vroeg: 'Bent ge echt zo dul?'


Extra Categorieën:
Beste foto's: de taarten van Lauw.

Meest verrassende brildrager: Retoriek.

Persoon bij wie je het liefst twee weken zou logeren: Janah die in Frankrijk woont maar wiens nickname ik vergeten ben.

Meest awkward moment van de afgelopen tien jaar: die keer dat ik twee noxa vrouwen op een feestje met elkaar verwarde en zo bijna kerstmis vermoordde.
07/12/22 17:25
beste noxanaam: letsfuck

eervolle vermelding: beautifullies, alexia

groetjes
07/12/22 20:45
quote door

- Heb ik eigenlijk erg gemist dit jaar: Among us crew!!! Wanneer spelen we nog eeeeeeens? erro nammie raskit frakske (soul af en toe) please ?? Groetjes, Red Posi xxx


Daar was ik in de week nog eens over aan het denken, ja!
08/12/22 03:03
quote door

- Meest behulpzame/empathische noxaan: Positivisme, Ballegerard


Meest empathisch begod, mooi compliment. Meest behulpzaam dan mss minder want ik help niet rap in grote acties ofzo (maar wil het wel), voor de rest doe ik wel m'n best met woorden af en toe.

quote door

Eervolle vermelding voor Balle die de clichés over haar beroep ontkracht.

Merci! Ben blij dat het helpt. Toch vind ik dat nog altijd jammer dat daar zo'n cliche over is. Want hoezo zijn alle 'kusvrouwen' hetzelfde. Zelfs een klant geweest die aan mij vroeg of ik kon lezen "Omdat de vorige niet kon lezen", mensen willen niet te snel veralgemenen maar bij dit zit het er ook nog hard in. Voila da wou ik nog efkes zeggen he, elk zijnen dag.

(Enja ik ga ook nog wel wat mensen nomineren maar nu eventjes te moe. :3)
08/12/22 08:49
quote door

Ik ken hier bijna niemand, dus om het met een quote van J.R.R. Tolkien te zeggen:
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.



Hierbij mijn nominatie voor "verwarrendste quote van het jaar" :s
08/12/22 17:31
- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes: Problemenproblemen wanneer hij geen schrijffouten maakt

- Meest behulpzame/empathische noxaan: missyclawfinger op telegram en ramp voor spaartips

- Grootste dramaqueen: vremmes

- Grappigste noxaan: spaghettibolognaise

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin): positivisme en alexiadinges waren vorig jaar maar bon er was geen lijst toen dus ik vermeld ze toch (en direct ook als leukste sportpartners), en taboo denk ik dit jaar

- Leukste forumtopic: welk boek lees je

- leukste noxameeting: de trouw van turnstile

- beste eten op een noxameeting: Baracca en speculoostiramisu

- leukste telegramkanaal: eten en vanity
08/12/22 17:54
Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes:
ProblemenProblemen, Wandeling, wabisabi
- Meest behulpzame/empathische noxaan:
dingske
- Grootste dramaqueen:
Lissart, vremmes
- Meest memorabele nieuwkomer:
Tiffany
- Nuttigste forumtopic:
Laatste serie/film

Ik onthoud zeer slecht dingen, dus ik ga het hierbij laten.
08/12/22 20:35
Hier komt ie dan:

- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes: Problemenproblemen trekt toch vaak een bezoekske van mij aan dusja moet hij hier wel bijstaan. Wabisabi lees ik ook vaak, goei boek.

- Meest behulpzame/empathische noxaan: Daarvoor ken ik jullie mss niet goed genoeg, maar opt eerste zicht mss missyclawfinger, denkt ook vaak aan toffe dingen om gezamelijk te doen om anderen op te peppen. Ook vermelding naar Wellicht voor het boekje ineen te steken voor beautifullies, het was prachtig!

- Grootste dramaqueen: Kga niets negatiefs invullen dit jaar

- Grootste droogstoppel: Niet direct een idee

- Grappigste noxaan: woezepoef

- Slimste noxaan: Garmon? Die weet heel veel weetjes.
Maar ik zie eig slim op een andere manier (alsin meer het de inzichten ipv de weetjes), en dan zou k niet perse weten wie.

- Meest memorabele nieuwkomer: Euh, geen idee. Ik verwachtte veel van picklerick maar die ja heeft niets uitgestoken hier.

- Meest mysterieuze noxaan: alexia (goed bedoeld sws)

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin): Wabisabi ^^

- Noxaan die je het komende jaar (nog) beter zou willen leren kennen: Wabi! En wie nog dat weet ik niet goed, wie komt komt, ik sta ervoor open. Fien zou wel tof zijn. Cthulhu ben ik ook wel benieuwd naar. (heb uw nickname gekopieerd want amai)

- Leukste forumtopic: Wat is jou... maandelijks nettoloon? (Nee mopje : '''';) )

- Stomste forumtopic: Stom nu niet maar ik vond het niet zo tof , over dat loon :s

- Nuttigste forumtopic: Series en films sws

- Meest originele noxanaam: unchienandalou , morthagg (nog altijd) , tienjentander (watvoor iets is dat eig??)
- Quote van het jaar:

"Wat baten... en .... als...haar... niet.... wil. "
08/12/22 21:04
quote door



- Grootste dramaqueen: NIET Wandeling. Wandeling heeft behoorlijk veel zelfinzicht en snapt welke mensen en situaties er een probleem zijn in zijn leven. Dat geldt niet voor anderen (die ik niet zal benoemen) die consequent anderen/de maatschappij/de wereld de schuld geven voor problemen waar ze zelf ook verantwoordelijk voor zijn.




dit
08/12/22 23:10
LowieBomans
Nice, toch twee keer genomineerd.



- Noxaan met de leukste/meest entertainende nieuwsjes:
vremmes

- Meest behulpzame/empathische noxaan:

missyclawfinger
Eudaemonia
ballegerard

- Grappigste noxaan:

problemenproblemen
Wandeling


- Meest memorabele nieuwkomer:

Thomas

- Meest mysterieuze noxaan:

Thomas

- Noxaan die je dit jaar beter hebt leren kennen (in positieve zin):

Wabisabi

- Noxaan die je het komende jaar beter zou willen leren kennen:

Thomas

- Leukste forumtopic:

Geef eens een onpopulaire mening

- Meest originele noxanaam:

LaureysTiffany

08/12/22 23:42
LowieBomans
- noxatelegrammer die ik dit jaar beter heb leren kenen en volgend jaar beter zou willen leren kennen

houvast
08/12/22 23:57
quote door

- noxatelegrammer die ik dit jaar beter heb leren kenen en volgend jaar beter zou willen leren kennen

houvast


Ah, hoe noemt die op telegram?