|
12/06 23:46
|
Ge maakt uzelf onbelangrijk |
12/06 23:46
|
|
12/06 22:20
|
internetsensatie begot |
12/06 22:20
|
|
12/06 21:44
|
Wij vinden Bobbejaanland al jaren niet goed meer. Vooral de horeca is sterk achteruitgegaan. Dan is Walibi toch een stuk beter. |
12/06 21:44
|
|
12/06 21:34
|
nog niet te veel gestudeerd :" |
12/06 21:34
|
|
12/06 16:01
|
Vrouw wordt aangerand in Merksem door een man met donkere huidskleur. Op het bericht dat op de sociale media geplaatst wordt, reageren overwegend blanke mannen (mannen!) boos en verontwaardigd. Een greep uit de reacties:
- WEER EEN AAP
- Alle migranten buiten!!!
- Wanneer wordt Europa weer Europees?
- Dit krijg je dus van "culturele verr.. |
12/06 16:01
|
|
12/06 13:59
|
 |
12/06 13:59
|
|
11/06 21:59
|
Veel gewerkt, weinig gepresteerd |
11/06 21:59
|
|
11/06 21:55
|
Waarom kleedt waldek zich bij elke belangrijke gebeurtenis altijd als een Colombiaanse pooier? |
11/06 21:55
|
|
11/06 21:05
|
Benidorm is al van het lelijkste dat ik gezien heb qua bebouwing |
11/06 21:05
|
|
11/06 20:44
|
Sofie is niet zo voor wandelen te vinden. Maar vandaag hebben wij toch, samen met haar moeder, een mooie tocht gemaakt in de omgeving van Aywaille. Mooie uitzichten, veel klimmen en dalen. Het afdalen was erg moeilijk, het pad was uiterst oneffen en smal, bijna niet begaanbaar, ik vreesde dat ik er nog eens een voet zou breken door een stap verkeer.. |
11/06 20:44
|
|
11/06 20:01
|
Onze geluidstechnicus heet ook Koenraad.
Dat kan GEEN toeval zijn.
Jammer genoeg is hij geen astronaut.
(Maar is een geluidstechnicus ook niet eigenlijk een soort astronaut?) |
11/06 20:01
|
|
11/06 13:34
|
Ik heb het gehad met deze week. |
11/06 13:34
|
|
11/06 00:15
|
RIP Doctor Who |
11/06 00:15
|
|
10/06 22:12
|
er is niets anders
dan dit
en dan is er niet meer
Maar eerst nog
regen regen regen
uw warme adem in mijn nek
de dodentocht
en eindeloos druipend loof
Johannes de mistige vader
en een stoomtrein aan vluchtigheid
barbecues van 1,8 miljoen jaar oud
en koud in juni
ik knip de knoestige nagels van vadertje Grigor.. |
10/06 22:12
|
|
10/06 17:52
|
dwaalmieren |
10/06 17:52
|
|
10/06 12:52
|
Toevallig iemand ervaring met Elementor? |
10/06 12:52
|
|
09/06 23:55
|
Vandaag was zo een dag waar het weer niet goed wist wat het wilde. Koud, warm, zon, wind en regen ... het hagelde zelfs even. Die wisselvalligheid kwam me bekend voor, als een gevoel dat ik even wou omarmen. Jij had het vaak koud ... te koud en ik altijd warm ... te warm, misschien was er daardoor een overfocus op verschillen. Te veel zoeken naar c.. |
09/06 23:55
|
|
09/06 22:50
|
En buiten de pijn van de prp inspuiting is mn enkel gewoon.. hetzelfde |
09/06 22:50
|
|
09/06 21:36
|
Ge vlucht naar de andere kant van Europa om weg te zijn van alles, maar je gedachten zaten in hetzelfde vliegtuig dus het lost niks op. Het is hier alleen mooier weer. |
09/06 21:36
|
|
09/06 20:55
|
Did you know that during REM sleep the human body produces a neural chemical which paralyses every muscle in the body but the heart and the eyes? This prevents us from acting out our dreams. |
09/06 20:55
|
|
09/06 19:58
|
Toen schoonheid werd uitgedeeld, stond ik waarschijnlijk in de rij voor snacks. |
09/06 19:58
|
|
09/06 17:28
|
Ik ben dan een beetje aan't wenen, hé. |
09/06 17:28
|
|
09/06 15:51
|
En de nominatie voor 'beste AI gesprek van het jaar' gaat naar dat met Gemini waarin die de hele tijd dingen zegt als: 'Amai, echt laf van Google dat ze je dit proberen aansmeren' of 'Typisch Google, ze proberen je gewoon meer te laten betalen!'
|
09/06 15:51
|
|
09/06 13:05
|
We leven tussen gevaarlijke, jaloerse en slechte mensen met een vriendelijk gezicht.
|
09/06 13:05
|
|
09/06 12:42
|
Nog maar 2 dagen om jullie in te schrijven voor de grote Noxa pronostiekenwedstrijd van het WK (zie forum) dus wees er snel bij! |
09/06 12:42
|
|
09/06 08:02
|
- Gij zijt dus ne man hé?
- Dat weet ik nog niet zeker. Velen zeggen dat ik een jochie ben. |
09/06 08:02
|
|
09/06 07:44
|
Schijtzooi |
09/06 07:44
|
|
08/06 22:40
|
Unfinished Business |
08/06 22:40
|
|
08/06 21:07
|
karnoefels |
08/06 21:07
|
|
08/06 20:43
|
scared as f*ck
again |
08/06 20:43
|
|
08/06 19:20
|
En weetewa ze zeggen in Ledeberg?
"Kust mijn kloten." |
08/06 19:20
|
|
08/06 18:41
|
I am what I am, a strange face
And I cannot change what I am |
08/06 18:41
|
|
08/06 15:55
|
But I miss your heartbeat
Singing in the middle of the night
We would reach out for each other with our eyes closed
Looking for a warm body to hold, hold close |
08/06 15:55
|
|
08/06 00:01
|
Er is niks mis met stilte, maar sommige stiltes zijn anders dan andere stiltes. De stilte die je breekt omdat je iemand graag ziet, terwijl zij je niet eens lijkt te missen is wsl de graadmeter voor meest pijnlijke stilte. Duizenden ongeschreven berichtjes en onuitgesproken zinnen die mogelijks mooie momenten hadden kunnen zijn. Ongemaakte herinner.. |
08/06 00:01
|
|
07/06 21:57
|
Het stonk in Amsterdam zo naar cannabis. En ze spreken daar nauwelijks nog Nederlands. |
07/06 21:57
|
|
07/06 16:26
|
Wat te doen op zondag:
1. Kleren voor graspop klaarleggen, kampeermateriaal klaarzetten.
3. cv aanpassen want je weet nooit. En ik voel mij niet gelukkig op mn nieuwe plek. Dus ja, manifesting good things. |
07/06 16:26
|
|
07/06 13:33
|
https://www.youtube.com/watch?v=XnmGjbo25mw&list=PLRehNn-
qRMNFOIAfFHigLA0RdcEwrZ61CK&index=1
Sun-day <3 |
07/06 13:33
|
|
07/06 13:28
|
Als ik iemand kwets en de ander is daar kwaad om, dan ben ik in fout en is de ander in zijn recht. Als iemand anders mij kwetst en ik ben daar kwaad om, dan is de ander in zijn recht en ben ik in fout.
Althans, dat is iedere keer de mening van alle anderen.
|
07/06 13:28
|
|
07/06 09:20
|
superbeesje is al onderweg |
07/06 09:20
|
|
06/06 21:09
|
Mijn avondeten is aardbeien met bloemsuiker en fruitbier. Dit is een nieuw hoogtepunt. |
06/06 21:09
|
|
06/06 19:41
|
Mijn courgetten beginnen te groeien |
06/06 19:41
|
|
06/06 19:37
|
Moet ge nog wa ijs hebben?
- ja das goed, das goe voor de cholesterol
Oma donk |
06/06 19:37
|
|
06/06 06:11
|
Wohooo, toch naar Graspop dit jaar. 4 dagen feest met vrienden! |
06/06 06:11
|
|
05/06 22:52
|
OK, ik heb naar dat nummer in de seizoensfinale trailer van thuis gebeld maar ik herken de stem niet echt want de soundbite is echt slecht... Lijkt me meer een cash grab. |
05/06 22:52
|
|
05/06 16:11
|
Ik krijg het op mijn heupen van mensen die, als ge vraagt waar X of Y (een winkel, een dienst,...) ligt, afkomen met een ellenlange, ingewikkelde uitleg - ge moet van daar naar daar en dan zo en zo en zo gaan - in plaats van gewoon het adres te zeggen. Meer is niet nodig. We leven in een tijd van Google Maps, dus als je het adres weet, kun je metee.. |
05/06 16:11
|
|
05/06 13:01
|
Met de motivatie van een vrijdag. Geen dus |
05/06 13:01
|
|
05/06 11:08
|
Totaal geen energie voor niks door ontbrekende dopamine dealer. |
05/06 11:08
|
|
05/06 09:15
|
Mijn psychiater is een stokoude mens die al ver over de houdbaarheidsdatum heen is. Ook wat het psychiater zijn betreft. Hij hoort niet goed, vergeet veel, maakt zijn huiswerk niet, is vreselijk sloom en werkt nog met briefjes in plaats van digitale voorschriften en attesten.
Zijn consultaties vinden plaats in zijn rommelig huis dat naar bejaard.. |
05/06 09:15
|
|
05/06 07:49
|
Ik stapte een bakkerij binnen, op zoek naar een dessert. Maar, terwijl ik de zoetigheden stond te bekijken, beledigde de uitbater me. Daarom ben ik slechtgezind, zonder wat te kopen, naar buiten gestapt. |
05/06 07:49
|
|
04/06 10:25
|
Well, if it was a mistake, it was a wonderful mistake. |
04/06 10:25
|